Witam,
Jestem muzykiem i rozglądam się za sprzętem, który pozwoliłby w przyzwoitej jakości zrobić nagrania muzyki klasycznej - muzyka kameralna, organowa, czasami symfonika. Nie chodzi mi o superprofesjonalne produkcje na płytę, tylko bardziej o dobrej jakości archiwizację. Mam dwie opcje:
1. Zakup Edirola R-09. Zaletą są gabaryty, obawiam się jednak o jakość mikrofonów. Mam też wątpliwości czy da się tam jakoś wyregulować poziom nagrywania i czy nie jest narzucony automat poziomów, który dyskwalifikowałby ten sprzęt na dzień dobry.
2. Zakup niedrogiego mixera z interfejsem USB, np. Behringera Xenyx 1222 FX z interfejsem USB, do tego dwóch mikrofonów pojemnościowych, np. Behringera C-1. W ten sposób miałbym sprzęt w porównywalnie cenie do Edirola. W tym wypadku zniechęca mnie ilość klamotów, oraz ryzyko zwiechy laptopa, tudziez dropów na trackach, co jak wiadomo nierzadko się zdarza.
Co polecacie, które rozwiązanie będzie lepsze?
Co kupić do w miarę porządnych nagrań?
- AllShotgun
Re: Co kupić do w miarę porządnych nagrań?
Co do mikserów to Xenyx był by najbardiej odpowiedni ale nie polecam mikrofonów behringera raczej MXL czy Shure, szczegulnie że jest to muzyka klasyczna. Dobrze też skonfekcjonowac dobre przewody np. KLOTZ +neutrik.
a jakiej karty będzie pan uzywał ?
PZDR...
a jakiej karty będzie pan uzywał ?
PZDR...
Cześc jestem gitarzystą już 13 lat i studentem dzienikarstwa. Bardzo lubie home-recording, mam E-mu 0404...
Na razie jeszcze nie kupiłem żadnej karty. W takiej sytuacji zastanawiam się jednak na zakupem Ediroa R-09. Czy ktoś z Was miał z tym urządzeniem do czynienia? Jak jest z tą jakością?
Akurat teo Edirol Tobie odradzam.
Sa inne tego rodzaju urzadzenia - Korg, Marantz. Ale napewno moge polecic mikrofon Rode - stereo - ma chyba wbudowany przedwzmacniacz,baterie (czyli mozna z niego korzystac bez zasilania. Jakosc jest bardzo , bardzo fajna - jest mały i lekki i od razu ustawiony (w X) do nagran stereo.