Samson D 1500 - jak podłączyć?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Sroka
Samson D 1500 - jak podłączyć?

Post autor: Sroka » czwartek 22 mar 2007, 23:01

Witam.
Kupilem sobie SAmson D 1500 Real Time Analyzer. Po wpieciu podlaczeniu jego do mojego systemu powiekszyly sie szumy na wyjsciu spowodowane prawdopodobnie wlasnie tym ze jest on wpiety. Bez niego nie ma zadnych problemow.
Czy jest mozliwosc wpiecia go przez jakies inne urzadzenie tak aby pozbyc sie tych "morskich fal" ? Czy mozna go wpiac przez direct box ?
Mam mackie HR 824 i Steinberg MI 4
Pozdrawiam, Sroka
Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

Awatar użytkownika
AlfonsoRodeo

Re: Samson D 1500 - jak podłączyć?

Post autor: AlfonsoRodeo » piątek 23 mar 2007, 10:52

A nie wlaczyles czasem generowania ktoregos z sygnalow testowych (szum rozowy, bialy itp.)? urzadzenia pomiarowe z regulynie szumia, chyba ze jest to analizer z lat 70-80

Awatar użytkownika
Sroka

Post autor: Sroka » piątek 23 mar 2007, 20:31

...A nie wlaczyles czasem generowania ktoregos z sygnalow testowych (szum rozowy, bialy itp.)? urzadzenia pomiarowe z regulynie szumia, chyba ze jest to analizer z lat 70-80...
Nie to nie to. Naciskajac Bypass sygnal przechodzi przez analizator bez mozliwosci slyszenia generatora. Ale tor wejscia i wyjscia szumi strasznie. Zastanawiam sie czy nie dalo by sie odseparowac tego urzadzenia od systemu odsluchowego w inny sposob niz przez wejscia liniowe.
Jak ma ktos jakies pomysly to prosze o nie.
Pozdrawiam,Sroka

Awatar użytkownika
AlfonsoRodeo

Post autor: AlfonsoRodeo » piątek 23 mar 2007, 22:41

A probowales zapiac kablami symetrycznymi? Urzadzenia tej ery raczej nie szumia (przynajmniej nie jest to tak mocno slyszalne)

Awatar użytkownika
Sroka

Post autor: Sroka » piątek 23 mar 2007, 23:38

...**********************