Witam, pytanie może wyda wam się głupie, ale nie znam się na tym i liczę na pomoc?
Mam mikser BEHRINGER XYNYX 502 i chcę go podłączyć do komputera, gdyż zamierzam nagrywać wokale(mikrofon mam shure pg 58). Kupiłem potrzebny kabel lecz nie wiem gdzie go podłączyć w karcie muzycznej oraz w mikserze?
W mikserze są wyjścia line in 2/3,line in 4/5 oraz main out. Próbowałem różnych możliwości podłączenia pod te wejścia i w karcie też, ale nic nie działa. Nadal nic nie mogę nagrać na mikrofon.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Jak podłączyć mikser BEHRINGER XENYX 502?
Re: Jak podłączyć mikser BEHRINGER XENYX 502?
on nie ma wyjsc 2-3/ 4-5 tylko wejscia, pod ktore mozesz podlaczyc np sygnal Z komputera.
1. mikrofon pod wejscie XLR (1),
gain, volume i master odpowiednio ustawic.
2. z wyjscia master do komputera i gra gitara
zreszta
wszsytko jest tutaj
instrukcja po polsku
1. mikrofon pod wejscie XLR (1),
gain, volume i master odpowiednio ustawic.
2. z wyjscia master do komputera i gra gitara
zreszta
wszsytko jest tutaj
instrukcja po polsku
Proszę zanotować! "odmawia wypisania spisu sprzętu studyjnego w sygnaturce"
Możesz pisać jaśniej, ja się na tym nie znam. Tam nie ma cytuje: "gain, volume i master", chyba że się inaczej nazywa.
W 2 punkcie napisałeś, że z wyjścia master do komputera, tylko gdzie to jest. I gdzie podłączyć w kompie. Do wejścia mikrofonowego?
Proszę o bardziej szczegółowe rady.
W 2 punkcie napisałeś, że z wyjścia master do komputera, tylko gdzie to jest. I gdzie podłączyć w kompie. Do wejścia mikrofonowego?
Proszę o bardziej szczegółowe rady.
...Możesz pisać jaśniej, ja się na tym nie znam. Tam nie ma cytuje: "gain, volume i master", chyba że się inaczej nazywa.
Proszę o bardziej szczegółowe rady....