hmm , ok dzieki a mozesz mi wyjasnic czy z tych kart pojdzie sygnał na slady czy jakies tylko 2 sciezki jak w przypadku tanich interfaców usb ?
pozatym jak najlepiej wykorzystac karte zeby miec najwiecej wysc , mam mikser analogowy z 8 wyjsciami , reszte chce pociagnąć z preampa lampowego
http://www.behringer.com/MIC2200/index.cfm?lang=ENG , ale niewiem jak wykorzystac wejścia cyfowe , jest jakis preamp z wyjsciami cyfrowymi , 2 oddzielne kanały chce wykorzystac przy pomocy pereampów (podów) line 6 , czy to dobry pomysł *bede tworzył studio nagraniowe w najblizszym czasie i szukam poprostu najlepszych rozwiazan...
**********************
Po cyfrze można przesłać dwa kanały ( AES/EBU albo SPDIF) albo 8 (ADAT). Do zamiany sygnału analogowego na cyfrowy lub odwrotnie służą przetworniki AD i DA. I to jest ważny element toru audio - dobre jakościowo są bardzo drogie.
Jeśli szukasz najepszych rozwiązań to zapomnij o Herkulesie...
Akurat też sie oglądam za interfacem do laptopa na Firewire, dokładnie do MacBooka Pro i Logic'a Pro. Czytam różne fora po kilka godzin dziennie (korzystając z WYSZUKIWAREK

) i najbardziej mi sie podoba PRESONUS FIRESTUDIO + MSR
FireStudio. W moim przypadku odpada, bo pod PC chodzi dobrze, a pod Makiem podobno niekoniecznie. Ale nie ważne, pewnie masz PC i chcesz nagrywać bębny na 10-ciu śladach + gitary na dwóch, trzech + wokale + ew. klawisze stereo. I pewnie wszystko naraz. Szkoda kasy - zespół, który jest przygotowany do nagrań na "setkę" zdarza się raz na sto albo rzadziej. Propozycje:
1. Kupujesz FireStudio i dokupujesz do tego np. Behringera ADA 8000 , łączysz po Adacie i i masz dodatkowe 8 preampów + 8 wyjść, czyli razem 16 wejść i wyjść.
2. Kupujesz RME FireFace 800 albo Motu Traveler. 4 preampy w karcie + liniowo UltraGaina MIC 2200 i 2 x Line6. Masz wtedy 6 preampów na bębny i 2 linie na POD'y.
Polecam punkt 2. Moim zdaniem wystarczy 6 mikrofonów na bębny, jeśli sie nagrywa oddzielnie bachy i tomy. Tak się nagrało wiele płyt, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tą technikę wykorzystać w homerecordingu, jak sie ma mało wejść. A robi się tak:
TAKE 1
1. kick
2. snare top
3. snare bottom
4. hihat
5. amb L
6. amb R
TAKE 2
1. tom 1
2. tom 2
3. tom 3
4. tom 4
5. amb L
6. amb R
TAKE 3
1. cym 1
2. cym 2
3. cym 3
4. cym 4
5. amb L
6. amb R
Przy tej technice wystarczy mniej mikrofonów i preampów, więcej możliwości przy miksie, tylko trzeba namówić bębniarza do takiego sposobu grania