Rejestrator dla amatora

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
PiotrG
Rejestrator dla amatora

Post autor: PiotrG » poniedziałek 26 lut 2007, 10:59

Witam wszystkim,

Tak jak w temacie: jestem takim kompozytorem-amatorem ktory robi to wylacznie dla przyjemnosci, nie dla pieniedzy I wykorzystuje w tym celu klawisz-workstation Alesis Fusion 8hd (aranzer,sampler,itd. W jednym).
Zastanawiam sie jak zgrywac moje utwory (czyli mix down). Moj wybor padl na rejestrator flashowy Fostex Mr-8 MkII,jednakze mam pare pytan:
1. czy taki rejestrator zapewni mi dobra jakas nagrywania,tzn. Czy po nagraniu na te urzadzenie dzwiek bedzie brzmial tak dobrze jak bezposrednio odgrywany z klawisza (no lub chociaz dosc podobnie)?
2. czy miedzy rejestratorem a klawiszem musze stosowac jakies dodatki ,typu kompresor?
Dodam ze jestem kompletnie zielony w tym temacie jedynie co znam to tylko mojego Alesisa I wiem jak komponowac (rodzaj muzyki: ambient z elementami world music)

Dzieki,
Piotrek

Awatar użytkownika
dejote

Re: Rejestrator dla amatora

Post autor: dejote » poniedziałek 26 lut 2007, 11:23

...
Witam wszystkim,

Tak jak w temacie: jestem takim kompozytorem-amatorem ktory robi to wylacznie dla przyjemnosci, nie dla pieniedzy I wykorzystuje w tym celu klawisz-workstation Alesis Fusion 8hd (aranzer,sampler,itd. W jednym).
Zastanawiam sie jak zgrywac moje utwory (czyli mix down). Moj wybor padl na rejestrator flashowy Fostex Mr-8 MkII,jednakze mam pare pytan:
1. czy taki rejestrator zapewni mi dobra jakas nagrywania,tzn. Czy po nagraniu na te urzadzenie dzwiek bedzie brzmial tak dobrze jak bezposrednio odgrywany z klawisza (no lub chociaz dosc podobnie)?
2. czy miedzy rejestratorem a klawiszem musze stosowac jakies dodatki ,typu kompresor?