Aphex Dominator II - czy warto kupić?
Zapytanie dotyczy wrazeń pracy przy użyciu w/w urzadzenia i jak ewentualnie się ma do pluginów multiband-owych- zastosowanie w studiu. Zastanawia mnie utrzymujaca się magiczna cena za Dominatora i czy faktycznie jest to adekwatne do soundu po aphex-sie???
Re: Aphex Dominator II - czy warto kupić?
...Zapytanie dotyczy wrazeń pracy przy użyciu w/w urzadzenia i jak ewentualnie się ma do pluginów multiband-owych- zastosowanie w studiu. Zastanawia mnie utrzymujaca się magiczna cena za Dominatora i czy faktycznie jest to adekwatne do soundu po aphex-sie???...
**********************
Gdy nie bylo powszechnie dostepnych procesorow wtyczkowych, to urzadzenie bylo czyms znakomintym. Nie wiem, czy warto kupic, byc moze nie warto. Bez watpienia dziala, brzmi i jak na analogowe urzadenie bardzo dobrze "pilnuje" poziomu.
Co do ceny - cala seria tych Aphex, w tym modelu 720 byla wysoka, z tego co pamietam, blisko $2500 za nowe. Cene dyktuje skomplikowany uklad elektoniczny (i mocno rozbudowany) oraz sporo drogich i bardzo szybkich ukladow VCA opracowanych przez Aphex'a (model 1001).
Zrobilem na tym pare plyt, bardzo lubilem to urzadzenie. Dzis stoi dalej w studio, w ktorym pracuje, ale w dobie techniki komputerowej jest rzadko wlaczane. Niemniej bywa, ze wspomagam sie tym, jesli zgranie jest bardziej w domenie analogowej, i jest czas (czyt.: $$$) na zabawy.
Dodam jeszcze maly przyklad. Przy porownaniu z 3-pasmowym limiterem, jakim jest Dominatorem, 4-ropasmowy kompresor/limiter Behringer Combinator wypada baaardzo blado brzmieniowo.
**********************
Gdy nie bylo powszechnie dostepnych procesorow wtyczkowych, to urzadzenie bylo czyms znakomintym. Nie wiem, czy warto kupic, byc moze nie warto. Bez watpienia dziala, brzmi i jak na analogowe urzadenie bardzo dobrze "pilnuje" poziomu.
Co do ceny - cala seria tych Aphex, w tym modelu 720 byla wysoka, z tego co pamietam, blisko $2500 za nowe. Cene dyktuje skomplikowany uklad elektoniczny (i mocno rozbudowany) oraz sporo drogich i bardzo szybkich ukladow VCA opracowanych przez Aphex'a (model 1001).
Zrobilem na tym pare plyt, bardzo lubilem to urzadzenie. Dzis stoi dalej w studio, w ktorym pracuje, ale w dobie techniki komputerowej jest rzadko wlaczane. Niemniej bywa, ze wspomagam sie tym, jesli zgranie jest bardziej w domenie analogowej, i jest czas (czyt.: $$$) na zabawy.
Dodam jeszcze maly przyklad. Przy porownaniu z 3-pasmowym limiterem, jakim jest Dominatorem, 4-ropasmowy kompresor/limiter Behringer Combinator wypada baaardzo blado brzmieniowo.
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!