...Hey
A co myslisz o ARt VLA pro
nizej masz linka, proszę obejrzy sobie
moze ktos tez sie wypowie kto zna ten kompresor?
tutaj ...
**********************
Przepraszam, czy to pytanie jest kierowane do mnie?
Jaki kompresor?
Re: Jaki kompresor?
Gdzieś juz był wątek na temat VLA , że raczej to jest bardziej rozbudowany Leveler aniżeli kompresor, że za bardzo to on nie prasuje z tego co pamiętam, polecam przeglądarkę - temat chyba przy okazji jakiegoś studia pseudomasteringowego
Re: Jaki kompresor?
...Gdzieś juz był wątek na temat VLA , że raczej to jest bardziej rozbudowany Leveler aniżeli kompresor, że za bardzo to on nie prasuje z tego co pamiętam, polecam przeglądarkę - temat chyba przy okazji jakiegoś studia pseudomasteringowego ...
**********************
Polecam:
Crane Song STC-8,
**********************
Polecam:
Crane Song STC-8,

-
- Posty:13
- Rejestracja:wtorek 22 lip 2008, 00:00
Re: Jaki kompresor?
...Obecnie pracuję za pomocą Neon. Mam też Neon HR, ale jeszcze nie aktywowałem iLoka. Z regóły pracuję na 24bit/44.1KHz, więc nie czuję potrzeby użycia wersji HR. Ale obiło mi się o ucho, że HR to już troche inne algorytmy, inna budowa itd. Czy ta "inność" tyczy się tylko możliwości wyższych częstotliwości próbkowania, czy też wszystkich, począwszy od 44.1KHz?...
**********************
Praca w 44k nie ma tu wielkiego znaczenia.
Neon HR ma trzy poziomy rozdzielczosci, kazdy z nich inaczej brzmi, ale i roznie obciaza CPU. Ponadto w wersji HR mozesz pracowac nie tylko na msygnale stereo, ale tez w domenie M/S. Ponadto jest jedna rzecz, ktora akurat w 44k jest w wiekszosci wypadkow potrzebna (moim zdaniem), a wystepuje tylko w wersji HR - opcja FAT...
**********************
czy moglbys cos wiecej napisac o charakterze brzmienia neona przy roznych poziomach rozdzielczosci i ewentualnie o przelozeniu opcji FAT na brzmienie? czy to sa rzeczy ktore tylko np przy jakichs skrzypcach czy muzyce powaznej slychac czy w muzyce elektronicznej tez to moze miec znaczenie..? znalazlem cie w manualu do neona wiec pytam...:)
**********************
Praca w 44k nie ma tu wielkiego znaczenia.
Neon HR ma trzy poziomy rozdzielczosci, kazdy z nich inaczej brzmi, ale i roznie obciaza CPU. Ponadto w wersji HR mozesz pracowac nie tylko na msygnale stereo, ale tez w domenie M/S. Ponadto jest jedna rzecz, ktora akurat w 44k jest w wiekszosci wypadkow potrzebna (moim zdaniem), a wystepuje tylko w wersji HR - opcja FAT...
**********************
czy moglbys cos wiecej napisac o charakterze brzmienia neona przy roznych poziomach rozdzielczosci i ewentualnie o przelozeniu opcji FAT na brzmienie? czy to sa rzeczy ktore tylko np przy jakichs skrzypcach czy muzyce powaznej slychac czy w muzyce elektronicznej tez to moze miec znaczenie..? znalazlem cie w manualu do neona wiec pytam...:)
www.daviddrum.com
www.myspace.com/djdaviddrum
www.myspace.com/djdaviddrum