Wyprzedaż w Native Instruments

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
doministry1
Posty:323
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00
Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: doministry1 » poniedziałek 30 lis 2009, 21:05

...
No wlasnie nie podawalem zadnego cholernego hasla i nie zakladalem zadnego konta.

Proces zakupu dotyczyl dokladnego adresu, takze pocztowego, nawet komorke musialem podac, potem oczywiscie numer karty, haslo etc.

ale konta NIE zakladalem i maila nigdzie, rowniez w spam.

Co za g....
Jak tak wyglada ich obsluga to rewela.
Na razie kupa....
 

Zakładałeś, tylko o tym nie wiesz, bo nie czytasz uważnie tego, co jest napisane na ekranie. Podawałeś email i wszystkie dane - tym samym zakładałeś konto.

Prawdopodobnie został do Ciebie wysłany email z potwierdzeniem i/lub hasłem do konta, tyle że nie doszedł. Jeżeli tak, to problem leży bardziej po stronie Twojego dostawcy usług pocztowych, a nie NI. Jeżeli mail nie dotrze w rozsądnym czasie, napisz do supportu NI i opisz problem.
...
 


Nie wiem po co takie rzeczy piszesz.


Otóż cholernie uważnie czytam te wszystkie "procedury".


Tak więc podałem maila i inne dane ale nie podawałem hasła - cała procedura nie obejmowała zakładania konta z hasłem, a żeby cokolwiek zrobić w NI trzeba podać hasło.


Zresztą co chwilę potwierdzałem te same dane, więcej razy niż w banku.


Więc jak na razie to obsługa NI jest do tyłka.


A kaskę skasowali, z tym problemu nie było.


Co do maili to WSZYSTKIE maile które nie dochodzą na główną skrzynkę zawsze są w spamie.


 

Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator

Awatar użytkownika
Pan_Jabu
Posty:1190
Rejestracja:wtorek 29 maja 2007, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: Pan_Jabu » poniedziałek 30 lis 2009, 21:23

Nie wiem po co takie rzeczy piszesz.

Otóż cholernie uważnie czytam te wszystkie "procedury".


A tego tekstu nie zauważyłeś? (Complete the Form, etap drugi: Registration)


"NEW CUSTOMER


If you are new to Native Instruments, please create a new account for the Online Shop and product registration."


Dalej podajesz email, a potem resztę danych. W ten sposób zakładasz konto.


Tak więc podałem maila i inne dane ale nie podawałem hasła - cała procedura nie obejmowała zakładania konta z hasłem, a żeby cokolwiek zrobić w NI trzeba podać hasło.


Pisałem dwa razy że jeżeli hasła nie definiuje się podczas zakładania konta, prawdopodobnie hasło inicjalne może przyjść w pierwszym mailu od NI. Tego co ja piszę, też nie czytasz uważnie.


Więc jak na razie to obsługa NI jest do tyłka.


Jeszcze raz: spokojnie poczekaj, a potem interweniuj w supporcie. Ja nigdy nie miałem żadnego problemu ani z mailami, ani z szybką realizacją zamówień, ani z supportem NI.


Awatar użytkownika
doministry1
Posty:323
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: doministry1 » poniedziałek 30 lis 2009, 21:32

...
Nie wiem po co takie rzeczy piszesz.

Otóż cholernie uważnie czytam te wszystkie "procedury".


A tego tekstu nie zauważyłeś? (Complete the Form, etap drugi: Registration)

"NEW CUSTOMER

If you are new to Native Instruments, please create a new account for the Online Shop and product registration."

Dalej podajesz email, a potem resztę danych. W ten sposób zakładasz konto.

Tak więc podałem maila i inne dane ale nie podawałem hasła - cała procedura nie obejmowała zakładania konta z hasłem, a żeby cokolwiek zrobić w NI trzeba podać hasło.

Pisałem dwa razy że jeżeli hasła nie definiuje się podczas zakładania konta, prawdopodobnie hasło inicjalne może przyjść w pierwszym mailu od NI. Tego co ja piszę, też nie czytasz uważnie.

Więc jak na razie to obsługa NI jest do tyłka.


Jeszcze raz: spokojnie poczekaj, a potem interweniuj w supporcie. Ja nigdy nie miałem żadnego problemu ani z mailami, ani z szybką realizacją zamówień, ani z supportem NI.

...
 


Dogrzebałem się do formularza Order Support,


i po wysłaniu problemu,


błyskawicznie dostałem autoresponse.


Więc komunikacja NI - Onet nie jest zakłócana moim serwerem.


Tymczasem produktu niet.


Pewnie że poczekam, ale pierwszy raz mi się zdarza tyle czekać na zamówiony i kupiony produkt.


Słabiutko jak dla mnie.

Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator

Awatar użytkownika
Pan_Jabu
Posty:1190
Rejestracja:wtorek 29 maja 2007, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: Pan_Jabu » poniedziałek 30 lis 2009, 21:47

 Pewnie że poczekam, ale pierwszy raz mi się zdarza tyle czekać na zamówiony i kupiony produkt.

Słabiutko jak dla mnie....
 


Powodów może być wiele. To że pieniądze zostały pobrane, nie oznacza że NI dostało już potwierdzenie płatności. Pośrednicy działają tutaj różnie. Może być tutaj też wiele losowych problemów.


Wystarczy zajrzeć do Order FAQ, aby dowiedzieć się dokładnie jaka jest procedura i przewidywane czasy realizacji:


"What exactly happens after ordering?


After ordering you will promptly receive an order confirmation by email. After processing the order the package will then be sent the same day, or at the latest, the following work day. With payments made by bank transfer, the package will be sent as soon as the payment is received.


Why have I not received an order confirmation?


If you have not received an order confirmation email directly after making your order, you may possibly have given us an incorrect email address. In this case please contact our Order Support to check whether we received your order."


 


Awatar użytkownika
doministry1
Posty:323
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: doministry1 » poniedziałek 30 lis 2009, 22:39

...
 Pewnie że poczekam, ale pierwszy raz mi się zdarza tyle czekać na zamówiony i kupiony produkt.

Słabiutko jak dla mnie....
 

Powodów może być wiele. To że pieniądze zostały pobrane, nie oznacza że NI dostało już potwierdzenie płatności. Pośrednicy działają tutaj różnie. Może być tutaj też wiele losowych problemów.

Wystarczy zajrzeć do Order FAQ, aby dowiedzieć się dokładnie jaka jest procedura i przewidywane czasy realizacji:


"What exactly happens after ordering?

After ordering you will promptly receive an order confirmation by email. After processing the order the package will then be sent the same day, or at the latest, the following work day. With payments made by bank transfer, the package will be sent as soon as the payment is received.

Why have I not received an order confirmation?

If you have not received an order confirmation email directly after making your order, you may possibly have given us an incorrect email address. In this case please contact our Order Support to check whether we received your order."

 ...
 


 


No właśnie.


A ja wpisałem dobrego maila bo ta się składa że zrobiłem sobie screenshota z transakcji.


Order Support już "skontaktowany".


 

Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator

Awatar użytkownika
QMK
Posty:50
Rejestracja:środa 20 lut 2008, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: QMK » poniedziałek 30 lis 2009, 23:34

Mi poszło bez problemu. Na emaila przyszło potwierdzenie zakupu, serial itd

Awatar użytkownika
doministry1
Posty:323
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: doministry1 » wtorek 01 gru 2009, 00:28

Mi poszło bez problemu. Na emaila przyszło potwierdzenie zakupu, serial itd

-----------

Mam nadzieje ze i mnie tez tak bedzie w koncu.
Na razie czekam na odpowiedz...
Bo mam duza ochote na Reaktora.
Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator

Awatar użytkownika
doministry1
Posty:323
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: doministry1 » środa 02 gru 2009, 00:32

...Mi poszło bez problemu. Na emaila przyszło potwierdzenie zakupu, serial itd

-----------

Mam nadzieje ze i mnie tez tak bedzie w koncu.
Na razie czekam na odpowiedz...
Bo mam duza ochote na Reaktora....
 


No cóż.


Mija drugi dzień bezowocnej korespondencji z NI.


Piszą mi że wysłali maila z downloadem, ale takiego nie wysłali.


Podają link do dalszego kontaktu w sprawie ale BEZ okienek do wpisania


imienia i nazwiska mimo iż te pola są zaznaczone jako obowiązkowe w opisie.


Więc nie da się dokończyć wysyłania formularza z linka.


Więc trzeba się wrócić do formularza ogólnego.....


Oczywiście maile od nich z odpowiedziami dochodzą błyskawicznie.


Największa kupa jaką spotkałem.


Z pewnością będę omijał szerokim łukiem NI i ich syfiaty Customer Support.

Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty:2054
Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: Soundscape » środa 02 gru 2009, 09:42

.....
Największa kupa jaką spotkałem.

Z pewnością będę omijał szerokim łukiem NI i ich syfiaty Customer Support....
 


*************************


Akurat Customer Support w NI jest dosyć dobry. Może są jakieś problemy z ich systemem (a wiadomo takowe każdemu się zdażają). Czasami trzeba się uzbroić w cierpliwość. Nie można przecież za jedną niedogodność skreślać całej firmySmile


Więcej luzu, problem z pewnością się rozwiąże.


 


Spróbuj też może napisać z innej skrzynki. Ja mam na home.pl i tam wszystkie maile (te od NI też) dochodzą poprawnie i w całości nie zaglądając nawet do skrzynki spamowej.


Pozdrawiam!


Awatar użytkownika
KAFEL
Posty:713
Rejestracja:poniedziałek 04 sie 2003, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: KAFEL » środa 02 gru 2009, 10:03

No cóż.

Mija drugi dzień bezowocnej korespondencji z NI.

Piszą mi że wysłali maila z downloadem, ale takiego nie wysłali.

Podają link do dalszego kontaktu w sprawie ale BEZ okienek do wpisania

imienia i nazwiska mimo iż te pola są zaznaczone jako obowiązkowe w opisie.

Więc nie da się dokończyć wysyłania formularza z linka.

Więc trzeba się wrócić do formularza ogólnego.....

Oczywiście maile od nich z odpowiedziami dochodzą błyskawicznie.

Największa kupa jaką spotkałem.

Z pewnością będę omijał szerokim łukiem NI i ich syfiaty Customer Support....
 


A jakiej przeglądarki internetowej używa kolega wypełniając arkusz na stronie i czy ma ona konieczne aktywne rozszerzenia, poziomy zabezpieczeń itp. ? Jak to jest że nikt (łącznie ze mną) poza kolegą nie ma tego typu problemów określanych finalnie mianem "kupy" ? Próbował kolega użyć innego komputera ? Czy kolega w ogóle założył to konto na stronie NI czy nie ? Od 6 lat mam doczynienia z supportem NI i (za wyjatkiem pierwszej wersji oprogramowania do automatycznej obsługi licencji sprzed 2-3 lat) nigdy nie było z nimi problemu.


ODPOWIEDZ