...
No wlasnie nie podawalem zadnego cholernego hasla i nie zakladalem zadnego konta.
Proces zakupu dotyczyl dokladnego adresu, takze pocztowego, nawet komorke musialem podac, potem oczywiscie numer karty, haslo etc.
ale konta NIE zakladalem i maila nigdzie, rowniez w spam.
Co za g....
Jak tak wyglada ich obsluga to rewela.
Na razie kupa....
Zakładałeś, tylko o tym nie wiesz, bo nie czytasz uważnie tego, co jest napisane na ekranie. Podawałeś email i wszystkie dane - tym samym zakładałeś konto.
Prawdopodobnie został do Ciebie wysłany email z potwierdzeniem i/lub hasłem do konta, tyle że nie doszedł. Jeżeli tak, to problem leży bardziej po stronie Twojego dostawcy usług pocztowych, a nie NI. Jeżeli mail nie dotrze w rozsądnym czasie, napisz do supportu NI i opisz problem.
...
Nie wiem po co takie rzeczy piszesz.
Otóż cholernie uważnie czytam te wszystkie "procedury".
Tak więc podałem maila i inne dane ale nie podawałem hasła - cała procedura nie obejmowała zakładania konta z hasłem, a żeby cokolwiek zrobić w NI trzeba podać hasło.
Zresztą co chwilę potwierdzałem te same dane, więcej razy niż w banku.
Więc jak na razie to obsługa NI jest do tyłka.
A kaskę skasowali, z tym problemu nie było.
Co do maili to WSZYSTKIE maile które nie dochodzą na główną skrzynkę zawsze są w spamie.