Coz , wlasnie ze wzgeldu na FW myslalem o ONYX'sie
Lecz pojawilo sie pytanie z mojej strony o jakosc , bo dzwiek potem bedzie przystosowywany na kino , a te nasze kina...
Slowem , dzwiek naprawde lezy . Poza tym , ogolem jakosc musi byc bardzo dobra .
Od mikrofonow sa mikrofoniarze zawodowo sie tym zajmujacy
Plan w duzej czesci bedzie w terenie , zasilanie jasna sprawa , wszystko to wypraktykowane .
Zalezec mi bedzie na synchronizowaniu timecodow , czyli wystartowanie kamer rowno z programem, aby zachowac te same timecody ( praca na Mac'ach ) . Potrzebuje dzwiek zsynchronizowany timecodami z materialem z wszystkich kaset ( video ).
Oprocz tego dzwiek z miksera juz "gotowy" bedzie szedl na dwie kamery ( oczywiscie rozne mikrofony , to szynami sie zalatwi ) , aby rowniez zapisac go na tasme .
Zaraz poszukam sobie tego watku o Duszku . Dejote mowil o przyzwoitej jakosci , oceniasz ja na lepsza ?
Z pewnoscia cene 1500$ oglada sie przyjemniej , niz skromne 6000$
Ale jakosc naprawde gra tu wazna role , dlatego tez i wiekszy wydatek wchodzi w gre .