RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
BassFun
Posty:190
Rejestracja:środa 13 sie 2003, 00:00
Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: BassFun » sobota 19 cze 2004, 17:43

A jak oceniacie nową propozycje interface audio/midi Cubase System4 ?

czytałem opis w estradzie .

nie ma to jak przetestowac samemu.


Slavecky
Posty:64
Rejestracja:czwartek 07 lis 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Slavecky » sobota 19 cze 2004, 22:14

Coż ... mi popsuła się karta RME HDSP 9632 ... tak tak tak - a myślałem, że są takie super... Najgorsze jest to, że jak ją zaniosłem do dystrybutora (mam jeszcze ok 1,5 roku gwarancji) - firmy MONO-Digital pierwsze co usłyszałem to: CZEMU ta karta jest taka krzywa ... że niby ją wykrzywiłem i mogły popękać ścieżki (żeby rozwiać ewentualne Wasze wątpliwości - karta nie była krzywa. Wsadziłem ją do kompa w grudniu i wyjąłem parę dni temu jak przestała pracować. Nie po to wybuliłem 2200 żeby ... nieee to po prostu żenada )

Tak więc serwis RME, a ściślej mówiąc dystrybutor w Polsce nie wydaje się być nastawiony życzliwie do klienta. Od razu traktuje go jak intruza który popsuł kartę (pewnie oprócz S/N ratio użytkownik chciał zbadać jej elastyczność i ją sobie powyginał - bez komentarza) ...

Przed zakupem traktują cię poważnie ale po, w razie problemów - jak laika, intruza, małego chłopca który popsuł zabawkę. Przy okazji; pracuję min. w serwisie komputerowym więc znam się troszeczkę na sprzęcie i wiem czego nie powinno się robić z elektroniką.

Zobaczymy, sprawa jest w toku...



ooooooo Czesi remisują, no to lecę kibicować. Pozdrawiam.

Sławek

Awatar użytkownika
BassFun
Posty:190
Rejestracja:środa 13 sie 2003, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: BassFun » niedziela 20 cze 2004, 23:34

RME się zepsuła np proszę!

miałem kiedys RME Multiface i po roku czasu siadlo mi wejscie midi ale reszta funkcjonowała prawidłowo.Było troszke problemow z wymiana na nowy multiface z firmą Mono ale jakoś się doczekałem i wymienili.

Obecnie nie kupuje juz Multiface za 4700 bo nie potrzebuje tylu wejsc i wyjsc i zastanawiem sie nad nieszczęśliwą HDSP 9632 za 2200 zeta ktora sie psuje jak to kolega wspominał powyżej.

No coż zaryzykuję znowu,postawię na RME i raczej kupię.

Jak się zepsuje to będą wymieniac w MONO.

Mam kontakt z producentem RME wiec nie bedzie problemu.










Paweł
Posty:864
Rejestracja:piątek 29 mar 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Paweł » poniedziałek 21 cze 2004, 23:14

...No coż zaryzykuję znowu,postawię na RME i raczej kupię. ...

**********************

Dobrze robisz. Luna i lepsze konwertery to niezły żart. Moc przerobowa procesorów na pokładzie też jest w czasach obecnych procesorów conajmniej przereklamowana. Z kolei Gina 24 nie jest w stanie uzyskać zbyt niskich latencji, a na pewno nie tak niskich jak RME.

Awatar użytkownika
oduck
Posty:997
Rejestracja:wtorek 15 lip 2003, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: oduck » wtorek 22 cze 2004, 08:57

co do wyginania sie karty to moj znajomy mial kiedys taka przypadlosc z karta MIX farm badz MIX core (nie pamietam dokladnie) w macu G4 - nagle przestala mu dzialac, zaniosl do serwisu, a tamokazalo sie ze karta jest krzywa.. :O digidesign wymienil na nowa (chociaz krecil nosem), nowa pochodzila w komputerze 2 tyg. i... tez sie wygiela.. :O idac tropem, iz to wina komputera, zostal on oddany do serwisu apple i tam chyba cos na to poradzili, ptroblemem byla bodajze temperatura spowodowana takim a nie innym ulozeniem dyskowi niezbyt dobra wentylacja.

mozliwe ze karta jest tez minimalnie dluzsza/krotsza niz twoja obudowa (zdarza sie ) i to moze tylko pomagac "krzywiznie".



tak czy inaczej - nie zawsze zdziwione spojrzenia i dociekliwe pytania ze strony serwisu sa nieuzasadnione:)
fan dobrego brzmienia ;)

Awatar użytkownika
BassFun
Posty:190
Rejestracja:środa 13 sie 2003, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: BassFun » wtorek 22 cze 2004, 22:24

zdecydowałem sie na tanszą rme 9632 ale zapytac z ciekawosci nigdy nie zaszkodzi.

co myslicie o tym starszym MOTU 2408 MK 2 + karta PCI używany za 2300zeta

jak to chodzi z instr vst pod cubase?chodzi wogole?




Paweł
Posty:864
Rejestracja:piątek 29 mar 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Paweł » wtorek 22 cze 2004, 22:55

...co myslicie o tym starszym MOTU 2408 MK 2 + karta PCI używany za 2300zeta jak to chodzi z instr vst pod cubase?chodzi wogole? ...

**********************

Ja bym nie brał.


Slavecky
Posty:64
Rejestracja:czwartek 07 lis 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Slavecky » środa 23 cze 2004, 14:28

(...) po roku czasu siadlo mi wejscie midi ale reszta funkcjonowała prawidłowo.Było troszke problemow z wymiana na nowy multiface z firmą Mono ale jakoś się doczekałem i wymienili.

*********************************************



Mam nadzieję, że sprawa dotycząca mojej karty (RME HDSP9632) będzie załatwiona równie pomyślnie. Może zbyt pochopnie wyciągnąłem krytyczne wnioski w stosunku do firmy Mono-Digital... Zobaczymy, sprawa jest w toku.

Nadal uważam, że karta RME HDSP 9632 to jedna z najbardziej interesujących pozycji w tym przedziale cenowym. Stabilna praca (sterowniki), ciągły "support" producenta i najważniejsze: dobra jakość przetworników itp itd

Moja się popsuła - pewnie mam pecha. Cóż, zdarza się.... (ale gwarancja to gwarancja)



Ma ktoś może w/w kartę z rozszerzeniem AI-192? - jak to działa. Ja swoją używałem z AEB-8I. Też jestem zadowolony (do czasu aż nie kupię zew. przetwornika - prawdę mówiąc też myślałem o RME). Pozdrawiam.


Awatar użytkownika
Helmer
Posty:296
Rejestracja:poniedziałek 26 sie 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Helmer » środa 23 cze 2004, 17:18

...Nie wiem, jak można pisać o "brzmieniu" karty Gina24 jako o lepszym niż RME, bo te urządzenia są tak transparentne, że trudno usłyszeć jakikolwiek wpływ karty.



***********

Mozna MB. Odpal sobie ten sam utwor w tych samych warunkach (ten sam komp, odsluchy) wymeniajac karty i zobaczysz, ze slychac inaczej.

Moze tego nie slyszysz :P, a moze nie miales okazji w ten sposob porownac rozne karty.




Awatar użytkownika
Audiostacja
Posty:7
Rejestracja:środa 23 cze 2004, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Audiostacja » środa 23 cze 2004, 18:01

Witam,



>...Coż ... mi popsuła się karta RME HDSP 9632 ... tak tak tak

>- a myślałem, że są takie super...



Od poczatku dystrybucji kart RME w Polsce (od 2000 r) napraw gwarancyjnych było naprawde kilka. Na tak duza ilosc sprzedanych kart ich awaryjnosc jest bliska 0%. Tak wiec RME jest praktycznie bezawaryjne. Firma zawdziecza to rowniez faktowi, ze karty produkowane sa na linii urzadzen medycznych w Niemczech.



>Najgorsze jest to, że jak ją zaniosłem do dystrybutora (mam

>jeszcze ok 1,5 roku gwarancji) - firmy MONO-Digital pierwsze co

>usłyszałem to: CZEMU ta karta jest taka krzywa



W czasie przyjmowania reklamacji stwierdzilismy, ze karta jest po prostu wypaczona i skrzywiona. To jest FAKT a nie nasze widzimisie. Dodatkowo ten stan rzeczy pokazalismy klientowi, aby pozniej nie bylo niedomowien i watpliwosci, ze firma Mono Digital sciemnia i kombinuje, żeby odmowic klientowi pomocy. Zeby nie bylo watpliwosci porownalismy fizycznie nowa karte z polki z przyniesiona przez klienta do serwisu - reklamowana karta jest spaczona i krzywa.



>... że niby ją wykrzywiłem i mogły popękać ścieżki



Wiekszosc kart audio produkowana jest w technologi wielowarstwowej tak jak, np. plyty glowne komputerow, karty graficzne, itp. Urzadzenia elektroniczne sa rowniez narazone na uszkodzenia mechaniczne i termiczne. Prosze sobie wyobrazic co sie sie stanie z plyta glowna, jezeli bedzie krzywo zamontowana w obudowie lub obudowa bedzie "krzywo" wykonana.



> (żeby rozwiać ewentualne Wasze wątpliwości - karta nie była krzywa.



Na poczatku reklamacji, w obecnosci klienta 3 osoby z firmy stwierdzily, ze karta jest wyraznie pokrzywiona.



>Wsadziłem ją do kompa w grudniu i wyjąłem parę dni temu

>jak przestała pracować. Nie po to wybuliłem 2200 żeby ... nieee

>to po prostu żenada )



Nie chcielibysmy wchodzic w szczegoly i rozpoczynac niepotrzebna pyskowke na lamach tego zacnego Forum. To nie jest wina Mono Digital, ze klient nie potrafi prawidlowo zainstalowac karty. Mono Digital nie ponosi odpowiedzialnosci za bledy popelnione przez klientow.



>Tak więc serwis RME, a ściślej mówiąc dystrybutor w Polsce nie

>wydaje się być nastawiony życzliwie do klienta.



Gdybysmy traktowali klienta "per noga" to juz dawno odmowilibysmy naprawy zgodnie z warunkami gwarancji, ze uszkodzenia mechaniczne nie podlegaja gwarancji. My natomiast chcemy pomoc klientowi i wyslalismy karte do producenta na wlasny koszt w celu ekspertyzy technicznej i ewentualnej naprawy gwarancyjnej.



> Od razu traktuje go jak intruza który popsuł kartę (pewnie oprócz

> S/N ratio użytkownik chciał zbadać jej elastyczność

> i ją sobie powyginał - bez komentarza) ...



Nie chcemy sie powtarzac... Jeszcze raz podkreslam, ze karta dotarla

do serwisu spaczona i wykrzywiona. To jest FAKT, a z faktami sie

nie dyskutuje, wiec prosze sobie z nas nie kpic.



> Przed zakupem traktują cię poważnie ale po, w razie problemów

>- jak laika, intruza, małego chłopca który popsuł zabawkę.



Gdybysmy traktowali klientow tak jak jest tu opisane to firma dawno poszlaby z torbami. MONO DIGITAL wywiazuje się uczciwie i solidnie z wszystkich napraw gwarancyjnych, często swoim kosztem. Przykladem może być fakt, ze po bankructwie amerykanskiej firmy Seasound wymienialismy zepsute karty na nowe karty RME z ogromna strata finansowa dla naszej firmy. Ponieslismy odpowiedzialnosc finansowa za niepowaznego producenta. Sadze, ze nieczesto się to zdarza w dzisiejszych czasach.



> Przy okazji; pracuję min. w serwisie komputerowym więc znam

> się troszeczkę na sprzęcie i wiem czego nie powinno się robić

> z elektroniką.



Tak sie sklada, ze wiele razy mielismy do czynienia z komputerami skladanymi w roznych firmach komputerowych i czesto musielismy poprawiac mocowanie i montaz; na porzadku dziennym jest niechlujny montaz. Ogolnie brak minimalnej kultury technicznej. Byle szybciej i byle jak.



>Zobaczymy, sprawa jest w toku...



Najlatwiej i najszybciej jest skrytykowac opierajac sie na swoim "widzimisie", a nie na FAKTACH. A fakty sa nieco inne, niz te przedstawione przez Pana Slawka.



Podsumowujac. Karta w tej chwili powinna dotrzec do producenta i za pare dni powinnismy dostac odpowiedz od RME (naprawa, czy wymiana, itp.). Poczulismy sie dotknieci wyrazaniem krzywdzacych opinii o naszej firmie, tym bardziej, ze nie maja one potwierdzenia w rzeczywistosci.

Od poczatku istnienia MONO DIGITAL, od prawie 5 lat staramy się dzialac solidnie i uczciwie. Sadze, ze wiekszosc osob, które zetknely się z nasza firma może to potwierdzic.

Uprzedzamy z gory, ze nie zamierzamy kontynuowac tej dyskusji na lamach Forum EiS, poniewaz wolimy poswiecic swój czas na profesjonalna i uczciwa obsluge klientow.



Pozdrawiamy

MONO DIGITAL

AUDIOSTACJA - dystrybutor: AKAI, ACCESS, RME, MXL, VIOLET DESIGN, SE ELECTRONICS, OKTAVA, EVENT, BLUE SKY, EMES, AVALON DESIGN, SPL, BELLARI, LUCID, ST AUDIO, BEST SERVICE, CELEMONY, MIDITECH, NADY, CITRONIC oraz BST.

ODPOWIEDZ