Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
w kwestii basu lub jego braku w powyzszych... taki maly szczegol... a zaadaptowaliscie porzadnie pomieszczenie odsluchowe? czy to radosna tworczosc? :)
- Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
- Kontakt:
Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
...w kwestii basu lub jego braku w powyzszych... taki maly szczegol... a zaadaptowaliscie porzadnie pomieszczenie odsluchowe? czy to radosna tworczosc? :)...
**********************
Tu nie chodzi o zaadoptowanie. Bo czy jest, czy go nie ma, 2030A nie ma dołu. Co innego jego większy brat, ale i jego bym nie wybrał.
**********************
Tu nie chodzi o zaadoptowanie. Bo czy jest, czy go nie ma, 2030A nie ma dołu. Co innego jego większy brat, ale i jego bym nie wybrał.
Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
Oj radosna radosna
behry mają też zapas mocy jak na blisko-polowe
glosniki. Jak kto co lubi - choć przydałby się wiarygodny test i ocena tęgich głów.


Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
Co do dołu z prawdziwego zdarzenia to Soundscape ma rację, jednak w KRK też go nie znajdziesz. Tu trzeba się podeprzeć subwooferem.
-
- Posty:18
- Rejestracja:wtorek 15 maja 2007, 00:00
Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
Ja osobiście mam Yamaha MSP-5, a kumpel za ścianą ww. Behringery. Różnica w brzmieniu jest ogromna, Yamaha pokazuje detale i gra niezwykle sterylnie. Behringer gra na pierwszy rzut oka ładniej, ma dużo więcej basu (różnica w głośnikach niskotonowych). Jak na monitory bliskiego pola Behringer bardzo głośny jest, dlatego kumpel ma mikserek Soundcrafta i tam sobie routuje sygnał wg potrzeby. Aczkolwiek nie skreślałbym Behringerów z listy, można się nauczyć pracy na nich i przede wszystkim można długo pracować bez zmęczenia. KRK słyszałem tylko w sklepie, więc się wypowiadam, natomiast inny kumpel ma Eventy TR-6, warto posłuchać, mają dość dużo basu jak na 6 calowy przetwornik, ale są też w miarę szczegółowe i nie męczące. Powiem w ten sposób, kumpel robi na nich muzykę dla TVP i bez poprawek wszystko mu przechodzi, a w TVP odsłuchują materiał na Genelec 8030, Yamaha MSP-5 i JBL-ach.
Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
W domu mam Alesisy, a w "studio" (celowo cudzysłów bom amator :) ) korzystam z KRK RP8 g2. Behringery odsłuchiwałem tylko w sklepie.
Według mnie, KRK są zdecydowanie najlepsze (ale i są droższe). Alesisy są jak wiadomo zamulone, i często sprawiają wrażenie, że miks jest już ok a przeważnie jest d...
Behringery jak dla mnie są głośne i krzykliwe, góra mi nie odpowiadała zupełnie.
Za to KRK są bardzo szczegółowe, i brzmią bardzo jasno, ale nie krzykliwie tak jak Behringery. Subiektywne odczucie mam takie, że KRK nie sklejają miksu same z siebie - jeżeli miks nie brzmi dobrze to na KRK to słychać. Alesisy na przykład przez to swoje zamulające brzmienie oszukują.
Według mnie, KRK są zdecydowanie najlepsze (ale i są droższe). Alesisy są jak wiadomo zamulone, i często sprawiają wrażenie, że miks jest już ok a przeważnie jest d...
Behringery jak dla mnie są głośne i krzykliwe, góra mi nie odpowiadała zupełnie.
Za to KRK są bardzo szczegółowe, i brzmią bardzo jasno, ale nie krzykliwie tak jak Behringery. Subiektywne odczucie mam takie, że KRK nie sklejają miksu same z siebie - jeżeli miks nie brzmi dobrze to na KRK to słychać. Alesisy na przykład przez to swoje zamulające brzmienie oszukują.
- Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
- Kontakt:
Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
Alesisy na przykład przez to swoje zamulające brzmienie oszukują.
...
**********************
Każdy monitor (a w szczególności w tej kategorii cenowej) oszukuje na swój sposób
I każdego trzeba się poduczyć, lub (w przypadku 2030 i 2031A) nauczyć. Dla mnie np. przesiadka z KRK RP6 na Fostex PM0.5 nie sprawiło zbytnio problemów.
...
**********************
Każdy monitor (a w szczególności w tej kategorii cenowej) oszukuje na swój sposób

Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
Zgoda, przy 4, 6 czy 8 calowych wooferkach w odsluchach bliskiego pola sub to nieodłączny element by realnie uchwycić caly zakres pasma ;)
Re: Behringer Truth 2030A kontra KRK Rokit RP6 G2
...inny kumpel ma Eventy TR-6, warto posłuchać, mają dość dużo basu jak na 6 calowy przetwornik, ale są też w miarę szczegółowe i nie męczące. Powiem w ten sposób, kumpel robi na nich muzykę dla TVP i bez poprawek wszystko mu przechodzi, a w TVP odsłuchują materiał na Genelec 8030, Yamaha MSP-5 i JBL-ach....
**********************
Tyle że nie są już produkowane. Ale osobiście uważam że wysokie w KRK są bardziej detaliczne i jak się o ten 1 db na tyle podetnie, to też nie męczą. Warto również wspomnieć o nowych Mackie MR5. Wiem że to "piątki", ale podparcie w dole mają całkiem solidne i jeśli ja miałbym wybierać z tego pułapu, to wziąłbym właśnie je. Wysokotonowy (a co za tym idzie lokalizacja, scena, szczegóły) naprawde najwyższej próby, mimo że zwykły jedwab.
**********************
Tyle że nie są już produkowane. Ale osobiście uważam że wysokie w KRK są bardziej detaliczne i jak się o ten 1 db na tyle podetnie, to też nie męczą. Warto również wspomnieć o nowych Mackie MR5. Wiem że to "piątki", ale podparcie w dole mają całkiem solidne i jeśli ja miałbym wybierać z tego pułapu, to wziąłbym właśnie je. Wysokotonowy (a co za tym idzie lokalizacja, scena, szczegóły) naprawde najwyższej próby, mimo że zwykły jedwab.