ART - różnice w preampach

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
TeeR
Posty:380
Rejestracja:wtorek 18 paź 2005, 00:00
Re: ART - różnice w preampach

Post autor: TeeR » sobota 16 sie 2008, 15:43

...przyznam się , że nie widziałem wcześniej MIC 2200. opis techniczny całkiem ciekawy, nawet na taki wygląda, ale jak ktoś wyżej napisał za małe pieniądze tj 440 zł szału raczej nie ma. Już znalazłem w jednym sklepie w UK Brick za równowartość 880 zł( w fabrykadźwięku - 1850zł) ...
**********************
BRICK to zacny klocek. Ale lampowy. A lampa lubi się czasem zużyć. Jak kupisz klocek w UK a serwisować go będziesz chciał w Polsce to tak Cię importer skroi, że Ci się cena wyrówna. A przy drugiej naprawie będziesz na minusie. Polecam zakupy w Polsce.

TeeR
Posty:380
Rejestracja:wtorek 18 paź 2005, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: TeeR » sobota 16 sie 2008, 15:44

P.S. BRICK kosztuje teraz w Polsce 1300zł.

Awatar użytkownika
Ivo_14
Posty:33
Rejestracja:poniedziałek 02 cze 2008, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: Ivo_14 » sobota 16 sie 2008, 15:59

Moja pasja to Hip Hop i R'n'B. mam MXL 770 i E-MU 1616. Zamierzam zmienić mikrofon na OKTAVA MK 319. Niby E-Mu dobre ale jednak nie jest to typowy preamp. Jest jakiś średni czas zużywania się lamp?
Konnekt LIVE,Oktava MK-319,Shure SM58, 2xVestax PDX-2000 MKII+Gemini EX-26,

Awatar użytkownika
grembo
Posty:2289
Rejestracja:czwartek 16 mar 2006, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: grembo » sobota 16 sie 2008, 16:22

DOBRYCH - TYSIACE GODZIN! nie martwilbym sie tym - zapewne kilka-kilkanascie lat dobrej pracy. a nawet jesli - m=lampe mozna kupic samemu i dac do zamontowania elektronikowi - to raczej prosty zabieg

Awatar użytkownika
AllShotgun
Posty:174
Rejestracja:poniedziałek 12 lut 2007, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: AllShotgun » sobota 16 sie 2008, 16:31

...Moja pasja to Hip Hop i R'n'B. mam MXL 770 i E-MU 1616. Zamierzam zmienić mikrofon na OKTAVA MK 319. Niby E-Mu dobre ale jednak nie jest to typowy preamp. Jest jakiś średni czas zużywania się lamp?...
**********************
do MXL 770 niepotrzebuje szEQ do rozjascienia, spoko... lampy sie niemart jak bediesz miał preamp wysyko napiecowy od 1600zł to po 2 latach jak bedziesz go używał całymi dniami lampy trzeba wymienic a jak jakis tam 12V to całymi kwartałami...hehehe
Cześc jestem gitarzystą już 13 lat i studentem dzienikarstwa. Bardzo lubie home-recording, mam E-mu 0404...

Awatar użytkownika
maslak_s
Posty:336
Rejestracja:niedziela 31 lip 2005, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: maslak_s » sobota 16 sie 2008, 17:06

...Moja pasja to Hip Hop i R'n'B. mam MXL 770 i E-MU 1616. Zamierzam zmienić mikrofon na OKTAVA MK 319. Niby E-Mu dobre ale jednak nie jest to typowy preamp. Jest jakiś średni czas zużywania się lamp?...
**********************

nie jestem pewien, alee przesiadka z MXL'a na Octave to bedzie duza zmiana w "jakosci"
www.klub.agaton.pl

Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: Zbynia » sobota 16 sie 2008, 17:21

shotgun proszę używaj słownika - walisz takie błędy że pochlastać sie można - jakbys wogóle podstawówki nie zaliczył.....

co do preampu czy to mp czy dbx czy behringer nie ma różnicy - one sa identyczne i identycznie marne w pysk - lepsza dobra karta i tranzystor niż badziew w którym lampa jest bo jest - zbawczego wpływu na brzmienie nie ma ani troszkę - miałem i mp i mic 100 - mic miał kiepskie potencjometry(skalowalność ich) przez co ciężko było uzyskać wysoki acz nie przesterowany sygnał
no i limiter gówno warty - dosłownie

lepieł dołożyć albo do dobrej karty albo do dobrego preampu

widzę kartę masz i to bardzo dobrą - preampy w niej zastosowane to bardzo wysoka klasa i jeśli chcesz mieć równie dobry zewnętrzny to odłóż przynajmniej 1500 pln (ewentualnie ten brick od gt co koledzy piszą)

mikrofon do wymiany jako pierwszy - mxl to męka szczególnie w tej wersji - miałem okazję pracować na tym ale wtedy i oktava kosztowała 3 razy tyle.....

Awatar użytkownika
Ivo_14
Posty:33
Rejestracja:poniedziałek 02 cze 2008, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: Ivo_14 » sobota 16 sie 2008, 17:22

w jakości to raz ale barwa jest o wiele ciekawsza do tego typu muzyki. Powiem szczerze, że teochę mnie rozstroiliście. Zacząłem ten wątek z racji tego, że mam opcje kupienia TUBE V3 za około 150 zł. A teraz jestem też za Brick. Na prawdę to będzie duża różnica?
Konnekt LIVE,Oktava MK-319,Shure SM58, 2xVestax PDX-2000 MKII+Gemini EX-26,

TeeR
Posty:380
Rejestracja:wtorek 18 paź 2005, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: TeeR » sobota 16 sie 2008, 17:40

...w jakości to raz ale barwa jest o wiele ciekawsza do tego typu muzyki. Powiem szczerze, że teochę mnie rozstroiliście. Zacząłem ten wątek z racji tego, że mam opcje kupienia TUBE V3 za około 150 zł. A teraz jestem też za Brick. Na prawdę to będzie duża różnica?...
**********************
To nad czym się zastanawiasz?

Bierz ten preamp i organoleptycznie sprawdź jak się sprawuje. Jak Ci się spodoba to będziesz szczęśliwszym człowiekiem. Jak nie to go puścisz na Allegro i uszczęśliwisz kogo innego.

Nie masz wiele do stracenia a doświadczenie jest bezcenne. Za miesiąc jak ktoś się spyta o preamp ART to sam się wypowiesz i doradzisz lub odradzisz.

I tak jak koledzy sugerują - zmień mikrofon. OKTAVA czy AKG PERCEPTION (celuj w starszą wersję czyli 100/200 nie 120/220). Nie patrz tylko na surowe brzmienie. Ważne jak się klei w miksie. Jak reaguje na kompresję a jak brzmi z pogłosem. I czy się nie gryzie z podkładem.

Awatar użytkownika
Ivo_14
Posty:33
Rejestracja:poniedziałek 02 cze 2008, 00:00

Re: ART - różnice w preampach

Post autor: Ivo_14 » sobota 16 sie 2008, 18:58

I tak też zrobię. Dzięki za pomoc1 A odnośnie OKTAV to widziałem takie z napisem pod przełącznikami made in russia i takie z A.S.M. Jest jakaś różnica między nimi?
Konnekt LIVE,Oktava MK-319,Shure SM58, 2xVestax PDX-2000 MKII+Gemini EX-26,

ODPOWIEDZ