MOze doradzicie jakieś optymalne ustawienia czym podbijać wokal żeby brzmiał elegancko rozumiecie chyba o co chodzi.W którą stronę kręcić na EQALIZER ->LOW MID MID SWEEP HIGHT w którą na COMPRESSOR -> THRESHOLD RATIO.Niebęde to zgrywał jakiegoś specjalisty bo nim niejestem wczoraj doszedł do mnie ten przedwzmacniacz a nigdy z innymi styczności niemiałem dlatego jeżeli ktoś coś może doradzić to WIELKA DZIĘKÓWKA zaraz po nagrywce wrzuce coś do oceny jak poszło to może więcej będziecie mogli ocenić.
AKG C3000B ->NADY TMP-3 -> EMU 1212 ->Behringer UB 1622 FX Pro
Optymalne ustawienia na przedwzmacniaczu NADY TMP-3
Re: Optymalne ustawienia na przedwzmacniaczu NADY TMP-3
...Hehe, chyba warto by zmienić ten genialny przedwzmacniacz na coś jeszcze bardziej genitalnego yyy bardziej genialnego
...
**********************
za taki hajs jakim dysponowałem nic lepszego nieznalazłem.Jak masz coś do zaproponowania za 918 zł to słucham.miałem plan na TL Audio Ivory5050 ale to bym jeszcze z 6miechów musiał na niego odkładać a tak za rok sie kupi cos lepszego.Także mistrzu doradz mi coś za te 918
Pozdr genialny ziomku

...
**********************
za taki hajs jakim dysponowałem nic lepszego nieznalazłem.Jak masz coś do zaproponowania za 918 zł to słucham.miałem plan na TL Audio Ivory5050 ale to bym jeszcze z 6miechów musiał na niego odkładać a tak za rok sie kupi cos lepszego.Także mistrzu doradz mi coś za te 918
Pozdr genialny ziomku

Re: Optymalne ustawienia na przedwzmacniaczu NADY TMP-3
...Poza tym, mikrofon tez chyba nie był najlepszejszym wyborem
...
**********************
Dobra dzięki za rady nieskorzystam.mam swoje sprawdzone zdanie co do tego mikrofonu.A co do przedwzmachola to doradzało go wielu typów w tym przedziale cenowym.Wez mi jeszcze doradz najlepiej jakiegoś MXLa.hehe.Ale wiesz co powiem Ci Ziom że nawet myślałem rok temu o tym przedwzmacniaczu.Trudno narazie mam co mam i będe pracował na tym.
Pozdrówka

...
**********************
Dobra dzięki za rady nieskorzystam.mam swoje sprawdzone zdanie co do tego mikrofonu.A co do przedwzmachola to doradzało go wielu typów w tym przedziale cenowym.Wez mi jeszcze doradz najlepiej jakiegoś MXLa.hehe.Ale wiesz co powiem Ci Ziom że nawet myślałem rok temu o tym przedwzmacniaczu.Trudno narazie mam co mam i będe pracował na tym.
Pozdrówka

Re: Optymalne ustawienia na przedwzmacniaczu NADY TMP-3
Może jednak ktoś podpowie mi czym mam się kierować przy kręceniu tymi gałkami na co uwage zwrucić.Sory ze niejestem po jakiejś szkole muzycznej i sie nieorientuje i może dla wasa to są banalne pytania wręcz idiotyczne.Ale byłbym bardzo wdzieczny gdyby ktoś mi udzielił jakichś rad
Dziękówka
Dziękówka









Re: Optymalne ustawienia na przedwzmacniaczu NADY TMP-3
...Może jednak ktoś podpowie mi czym mam się kierować przy kręceniu tymi gałkami na co uwage zwrucić.Sory ze niejestem po jakiejś szkole muzycznej i sie nieorientuje i może dla wasa to są banalne pytania wręcz idiotyczne.Ale byłbym bardzo wdzieczny gdyby ktoś mi udzielił jakichś rad
Dziękówka
...
**********************
czy jest ktokolwiek na tym forum kto cos doradzi
Dziękówka









**********************
czy jest ktokolwiek na tym forum kto cos doradzi
Re: Optymalne ustawienia na przedwzmacniaczu NADY TMP-3
czy jest ktokolwiek na tym forum kto cos doradzi...
**********************
Nie, nie doradzi, bo jak do znudzenia powtarzają ci co mają trochę doświadczenia, uniwersalne ustawienia nie istnieją, nie istniały i nie będą istnieć. Każda sytuacja wymaga innych, do tego stopnia że nawet to samo studio, ten sam micr, ten sam vocalista ale inny dzień (więc inna temperatura i wilgotność, inne samopoczucie vocalisty itd.) wymagają nieco innych ustawień kompresji a czasami też i korekcji.
Przykro mi, life is brutal.
Chociaż może źle powiedziałem, istnieją "optymalne" ustawienia. Należy po prostu ustawić gałki tak żeby było dobrze słychać
. I nie jest to żart, trzeba po prostu tak długo kręcic i eksperymentować i słuhcać aż będzie dobrze.
[addsig]
**********************
Nie, nie doradzi, bo jak do znudzenia powtarzają ci co mają trochę doświadczenia, uniwersalne ustawienia nie istnieją, nie istniały i nie będą istnieć. Każda sytuacja wymaga innych, do tego stopnia że nawet to samo studio, ten sam micr, ten sam vocalista ale inny dzień (więc inna temperatura i wilgotność, inne samopoczucie vocalisty itd.) wymagają nieco innych ustawień kompresji a czasami też i korekcji.
Przykro mi, life is brutal.
Chociaż może źle powiedziałem, istnieją "optymalne" ustawienia. Należy po prostu ustawić gałki tak żeby było dobrze słychać

[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Re: Optymalne ustawienia na przedwzmacniaczu NADY TMP-3
...czy jest ktokolwiek na tym forum kto cos doradzi...
**********************
Nie, nie doradzi, bo jak do znudzenia powtarzają ci co mają trochę doświadczenia, uniwersalne ustawienia nie istnieją, nie istniały i nie będą istnieć. Każda sytuacja wymaga innych, do tego stopnia że nawet to samo studio, ten sam micr, ten sam vocalista ale inny dzień (więc inna temperatura i wilgotność, inne samopoczucie vocalisty itd.) wymagają nieco innych ustawień kompresji a czasami też i korekcji.
Przykro mi, life is brutal.
Chociaż może źle powiedziałem, istnieją "optymalne" ustawienia. Należy po prostu ustawić gałki tak żeby było dobrze słychać
. I nie jest to żart, trzeba po prostu tak długo kręcic i eksperymentować i słuhcać aż będzie dobrze.
...
**********************
Dziękówka.Już wiem co trzeba robić.Siedzieć ustawiać i ustawiać aż usłyszy się konkretne brzmienie takie jakie mnie interesuje i dopiero zacząć nagrywać.
Myślałem też że te same ustawienia można stosować do tego samego wokalisty nawet w innych dniach ale widzę że ludzie mający większe doświadczenie niż ja w nagrywaniu(bo moje raczej jest bardzo małe) już bardzo duzo mi pomogli.Dlatego będe siedział i ustawiałdo skutku
Dzięki
**********************
Nie, nie doradzi, bo jak do znudzenia powtarzają ci co mają trochę doświadczenia, uniwersalne ustawienia nie istnieją, nie istniały i nie będą istnieć. Każda sytuacja wymaga innych, do tego stopnia że nawet to samo studio, ten sam micr, ten sam vocalista ale inny dzień (więc inna temperatura i wilgotność, inne samopoczucie vocalisty itd.) wymagają nieco innych ustawień kompresji a czasami też i korekcji.
Przykro mi, life is brutal.
Chociaż może źle powiedziałem, istnieją "optymalne" ustawienia. Należy po prostu ustawić gałki tak żeby było dobrze słychać

...
**********************
Dziękówka.Już wiem co trzeba robić.Siedzieć ustawiać i ustawiać aż usłyszy się konkretne brzmienie takie jakie mnie interesuje i dopiero zacząć nagrywać.
Myślałem też że te same ustawienia można stosować do tego samego wokalisty nawet w innych dniach ale widzę że ludzie mający większe doświadczenie niż ja w nagrywaniu(bo moje raczej jest bardzo małe) już bardzo duzo mi pomogli.Dlatego będe siedział i ustawiałdo skutku
Dzięki



