E-MU 1212m vs Audiophile 192

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
devil
Posty:849
Rejestracja:środa 05 mar 2003, 00:00
Re: E-MU 1212m vs Audiophile 192

Post autor: devil » czwartek 10 mar 2005, 09:33

Ja midi poki co nie uzywam, zajmuje sie zgrywaniem tylko zywych instrmentow, nawet klawisze z reguly leca jako wave.



Tyle ze blkuje mnie ilosc sladow 10. Gdyz moge nie nagrac na zywo calego zespolu, (7-8 bebny, 2x gitara, bas, kalwisze 2, to razem 12 sciezek)

hmm.... a czy niemozna do niej pozniej dokupic jakiegos rozszerzenia (cos ala 1818m, bo obecnie nie mam kasy na 1818m).



i jeszcze pytanie o karte Marian Marc X, ktos powiedzial ze ma slabe przetworniki, czy maja one wplyw przy wykorzsytaniu tylko wejscia ADAT, przeciez uzywam wtedy zew przetwornik Behringer AD8000, a do tej karty moge dokupic w osobnym lsedziu jeszcze jedno in/out ADAT i miec razem 16 sciezek.



Pozdrawiam
Proszę zanotować! "odmawia wypisania spisu sprzętu studyjnego w sygnaturce"

Awatar użytkownika
szkudlik
Posty:1732
Rejestracja:czwartek 26 lut 2004, 00:00

Re: E-MU 1212m vs Audiophile 192

Post autor: szkudlik » czwartek 10 mar 2005, 10:12

...Ja midi poki co nie uzywam, zajmuje sie zgrywaniem tylko zywych instrmentow, nawet klawisze z reguly leca jako wave.

**********************

czyli latencja ci "zwisa", mozesz sie tym nie przejmowac.





**********************

Tyle ze blkuje mnie ilosc sladow 10. Gdyz moge nie nagrac na zywo calego zespolu, (7-8 bebny, 2x gitara, bas, kalwisze 2, to razem 12 sciezek)

hmm.... a czy niemozna do niej pozniej dokupic jakiegos rozszerzenia (cos ala 1818m, bo obecnie nie mam kasy na 1818m).

**********************

Mozna: sklep EMU - AudioDockM





**********************

i jeszcze pytanie o karte Marian Marc X, ktos powiedzial ze ma slabe przetworniki, czy maja one wplyw przy wykorzsytaniu tylko wejscia ADAT, przeciez uzywam wtedy zew przetwornik Behringer AD8000,

**********************

Masz calkowita racje, jak uzywasz ADAT to wbudowane przetworniki nie maja najmnieszego znaczenia


[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?

Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej

Awatar użytkownika
Damianin
Posty:262
Rejestracja:sobota 30 mar 2002, 00:00

Re: E-MU 1212m vs Audiophile 192

Post autor: Damianin » czwartek 10 mar 2005, 12:54

...A jeśli nawet robi "Pro" to i Audiophile 24/96 wystarczy (patrz chociażby "Skalpel" :) ). Przy tej klasie sprzętu talent się liczy, talent......

**********************

Nie do końca tak jest z tym talentem

Kiedyś też tak myślałem

**********************



To napisz, że się nie liczy :)



Może zabraknąć wejść w karcie - rozumiem. Wtedy faktycznie jest to ograniczeniem z punktu widzenia konstrukcji karty. Ale jeśli mają być nagrywane tylko i wyłącznie proste wokale reszta w VSTi to przy tej klasie sprzętu - tzn 24/96 w górę postawiłbym na stabilność sprzętu, w czym Audiophile (nawet 24/96) sprawdza się doskonale. Jeśli realizacja będzie dostatecznie dobra - efekt będzie ok. Trzeba się w końcu pozbyc mentalności SB Live`a 16/48, gdzie rzeczywiście różnica między 24/96 była duża i chociażby się wychodziło ze skóry nic nie było sie w stanie zdziałać z brzmieniem.




HardcoreWRO
Posty:23
Rejestracja:poniedziałek 12 sty 2004, 00:00

Re: E-MU 1212m vs Audiophile 192

Post autor: HardcoreWRO » wtorek 22 mar 2005, 12:13

a czy nie lepiej szukając karty w miarę taniej i wielokanałowej zakupić Maya 1010 za niewiele w sumie wyższą kwotę????

ODPOWIEDZ