RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Sroka
Posty:652
Rejestracja:piątek 05 wrz 2003, 00:00
Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Sroka » piątek 25 cze 2004, 22:00

Karta nie była krzywa (ciekaw jestem ile jeszcze będę musiał razy to napisać...) - Czytaj uważniej.

*******************************

Skoro nie była krzywa a się wykrzywiła to znaczy, że wina leży po twojej stronie.

Podaj powód, w jaki sposób mogła by się wykrzywić?.



>>>>>>>>>>>>>>>>>.

skąd Ty wiesz gdzie leży przyczyna... (skąd tyś się urwał) - widziałeś mój komputer, że o nim tyle wiesz ?!?! - a jeśli piszesz po to tylko żeby pisać to może lepiej pisz na temat (lub zmień forum). Czasem lepsze jest milczenie...

***************************************

A co ty myślisz że tylko ty jesteś sprzedawcą czy serwisantem ?

Ja nie potrzebuję widzieć twojego komputera aby wiedzieć że obudowy i płyty są źle spasowane. I ty jako serwisant czy sprzedawca powinieneś o tym wiedzieć. No jasne jako sprzedawca dla klienta będziesz mówił ze jest wszystko Ok to normalne.

A widzisz ja milczeć nie mam zamiaru ponieważ piszesz coś o czym sam najwyraźniej nie wiesz.



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

i czytaj UWAŻNIE. Napisałem, że obudowa to Enlight (to nie jest "jakaśtamobudowa")

**********************

Nie przesadzaj przecież nie jest ze złota!!



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

to już przesada; co ty jesteś "wróżka"

**************************

no wiesz w przyrodzie nic samo się nie robi. Skoro nie była krzywa jak wkładałeś a po wyjęciu jest, to jaka tego jest przyczyna?



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jednak wierzę (wiem to), że w PL też jest możliwe normalna obsługa serwisowa. (i) Bynajmniej cieszę się, że mieszkam tu a nie ... gdzie? w USA?

**********************

Jak ci nie dadzą sprawnej to powinieneś ich jeszcze w d... pocałować w sumie to ta sama branża jak twoja. Prawdopodobnie w jednej szkole uczyliście się robić w konia wykorzystując bezradność konsumenta.

A widzisz role się odwracają teraz to spadło na siebie.

A poza tym jak tak chwalisz ten serwis to po co się skarżysz

Tak w ogóle to lepiej abyś się w tym poście nie odzywał bo teraz pokazałeś jaki z ciebie fachowiec w branży komputerowej.



Pozdrawiam, Sroka













Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

Slavecky
Posty:64
Rejestracja:czwartek 07 lis 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Slavecky » sobota 26 cze 2004, 18:03

bez kometarza ...

Awatar użytkownika
Audiostacja
Posty:7
Rejestracja:środa 23 cze 2004, 00:00

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Audiostacja » piątek 16 lip 2004, 13:45

...Coż ... mi popsuła się karta RME HDSP 9632 ... tak tak tak - a myślałem, że są takie super... Najgorsze jest to, że jak ją zaniosłem do dystrybutora (mam jeszcze ok 1,5 roku gwarancji) - firmy MONO-Digital pierwsze co usłyszałem to: CZEMU ta karta jest taka krzywa ... że niby ją wykrzywiłem i mogły popękać ścieżki (żeby rozwiać ewentualne Wasze wątpliwości - karta nie była krzywa. Wsadziłem ją do kompa w grudniu i wyjąłem parę dni temu jak przestała pracować. Nie po to wybuliłem 2200 żeby ... nieee to po prostu żenada )

Tak więc serwis RME, a ściślej mówiąc dystrybutor w Polsce nie wydaje się być nastawiony życzliwie do klienta. Od razu traktuje go jak intruza który popsuł kartę (pewnie oprócz S/N ratio użytkownik chciał zbadać jej elastyczność i ją sobie powyginał - bez komentarza) ...

Przed zakupem traktują cię poważnie ale po, w razie problemów - jak laika, intruza, małego chłopca który popsuł zabawkę. Przy okazji; pracuję min. w serwisie komputerowym więc znam się troszeczkę na sprzęcie i wiem czego nie powinno się robić z elektroniką.

Zobaczymy, sprawa jest w toku...



ooooooo Czesi remisują, no to lecę kibicować. Pozdrawiam.

Sławek...

********************************************************



Szanowny Panie Sławku, Slavecky



W naszej odpowiedzi (z dnia : 23-06-2004, godz. 18:01) na Pana list napisaliśmy:

„....Uprzedzamy z góry, że nie zamierzamy kontynuować tej dyskusji na łamach Forum EiS, ponieważ wolimy poświęcić swój czas na profesjonalna i uczciwą obsługę klientów...”



Zmieniliśmy jednak zdanie, a to z kilku powodów:



1. W Pana liście były zawarte opinie krzywdzące Mono Digital i firmę RME (której jesteśmy dystrybutorem na Polskę) opinie, które nie mają pokrycia z rzeczywistością.



2. W dyskusji na forum z uporem podkreślał Pan, że dostarczona do naszego serwisu karta nie była skrzywiona. Nie wiem czy Pan pamięta, ale wzięliśmy z półki nową kartę i porównaliśmy z Pańską w obecności 3 osób z firmy. Ewidentnie Pańska karta była skrzywiona i tego Faktu Pan nie przyjmował i chyba nadal nie przyjmuje do wiadomości, o czym świadczą Pana dalsze odpowiedzi na nasz list i listy innych Forumowiczów. Poza tym Pański przypadek, czyli skrzywiona karta jest pierwszym w historii działalności firmy MONO DIGITAL oraz pierwszym takim przypadkiem RME w Polsce.

3. Dnia 17 czerwca b.r. przyjęliśmy kartę do serwisu. Nowy egzemplarz otrzymał Pan 5 lipca, a więc spełniliśmy warunki gwarancji. W rozmowie telefonicznej obiecał Pan, że przeprosi Pan firmę za przedwczesne negatywne opinie na Forum EIS. Do tej pory nic takiego się nie wydarzyło. Firma Mono Digital wywiązała się z wymiany gwarancyjnej uczciwie i w terminie. Nawiasem mówiąc gwarancja nie obejmuje kart komputerowych uszkodzonych mechanicznie. Mimo tego Mono Digital wymieniło uszkodzoną kartę na nową w ramach gwarancji !!! Zatem... no cóż... niech Forumowicze sami wyrobią sobie zdanie na temat zaistniałej sytuacji.



Podsumowując. Uważamy, że Mono Digital i RME wywiązały się w 100% z warunków gwarancyjnych, a nawet zrobiły więcej. Naszym zdaniem Forum EIS jest dla ludzi, którzy biorą odpowiedzialność za swoje słowa i potrafią przyznać się do popełnionych błędów. Ponadto każdy odpowiedzialny internauta powinien zdawać sobie sprawę, że anonimowe opinie (szczególnie negatywne, przedwcześnie wyrażane na forum) mogą mieć negatywny finansowo wpływ na działalność firmy.

I to już jest naprawdę ostatni list na temat „krzywej karty”.



MONO DIGITAL

AUDIOSTACJA - dystrybutor: AKAI, ACCESS, RME, MXL, VIOLET DESIGN, SE ELECTRONICS, OKTAVA, EVENT, BLUE SKY, EMES, AVALON DESIGN, SPL, BELLARI, LUCID, ST AUDIO, BEST SERVICE, CELEMONY, MIDITECH, NADY, CITRONIC oraz BST.

Awatar użytkownika
Tadeo
Posty:1609
Rejestracja:piątek 31 sty 2003, 00:00
Kontakt:

Re: RME HDSP 9632, CreamWare Scope Home, czy coś innego?

Post autor: Tadeo » sobota 17 lip 2004, 11:30

Podsumowując. Uważamy, że Mono Digital i RME wywiązały się w 100% z warunków gwarancyjnych, a nawet zrobiły więcej. Naszym zdaniem Forum EIS jest dla ludzi, którzy biorą odpowiedzialność za swoje słowa i potrafią przyznać się do popełnionych błędów. Ponadto każdy odpowiedzialny internauta powinien zdawać sobie sprawę, że anonimowe opinie (szczególnie negatywne, przedwcześnie wyrażane na forum) mogą mieć negatywny finansowo wpływ na działalność firmy.

I to już jest naprawdę ostatni list na temat „krzywej karty”.



MONO DIGITAL

...

**********************

Oyy, wstydziłby się Pan, szanowny Panie Sławku, Slavecky

ODPOWIEDZ