Z tą "kabiną" to troszkę przesada

. Ot kawałek gąbki akustycznej. Mikrofon patrząc na parametry nie jest najgorszy - idealnie byłoby go wypróbować (nie ma gwarancji że Ci "podejdzie" - każdy majk ma inną charakterystykę). Jeśli budżet jest wąski - warto rozważyć zestaw FOCUSRITE SCARLETT STUDIO + CM25 + HP60 - sprzedawane w pakiecie poniżej tysiąca złotych. Jedynie słabym ogniwem może tu być mikrofon (nie czytałem testów). Kurczę, mi osobiście trudno polecić coś w tym pieniądzu z pojemnościówek - może koledzy realizatorzy coś podpowiedzą

.
Co do statywu, możesz oszczędzić na tym, kupując chińskie ale porządne, brandowane statywy polskiej firmy Stand4Me - poniżej stówki można dostać gęsią szyjkę, prosty, lub składany. I tak nie będziesz z nim biegał po scenie

. Co do słuchawek to coś drogo - od 75 PLN można je już kupić. Tańszych w sumie nie ma sensu brać, pełnić będą rolę monitora więc są ok.
W kwestii interfejsu audio - wydaje mi się, że mikrofon nie wykorzysta teoretycznej rozdzielczości 24bit/192 kHz, jaką oferuje interfejs, Tobie zaś potrzebny jest interfejs z jednym porządnym przedwzmacniaczem, direct monitoringiem na słuchawkach i zasilaniem Phantom (dla pojemnościowca). Obecnie Behringer pakuje do swoich interfejsów preampy MIDAS (wcześniej XENYXy) i nie grają one źle, jednak UMC204HD jest jak do Twoich zastosowań troszeczkę na wyrost. Lepszy byłby 202HD - stówkę tańszy, jakość ta sama - a MIDI Ci raczej niepotrzebne. Już tylko zakup tańszego interfejsu (a można go dostać poniżej 300 PLN) pozwala "dopiąć" budżet

.
Warto byłoby rozważyć zakup preampu z interfejsem USB opartego na lampie:
https://estradaistudio.pl/testy/sprzet- ... mic500-usb
Problemem może być jedynie niska rozdzielczość sygnału, być może nie spełniająca Twoich wymagań. Jednak, jak widać z recenzji, parametry tego preampu/interfejsu są bardzo dobre i przede wszystkim "robi robotę".
Jeśli chodzi o program do nagrywania (o tym mogłeś zapomnieć), to o ile będziesz nagrywał tylko wokal z postprocessingiem, ew. doklejał jakieś fragmenty audio, wystarczy najprostszy DAW dołączany do interfejsu audio - ew. darmowy Tracktion 6. Warto zwrócić na to uwagę (Focursite w zestawie dorzuca coś takiego). Behringer chyba też oferuje jakąś paczkę softu za darmo. Jeśli zaś idzie o kabel XLR (do w/w bundla od sE jest dołączony 3-metrowy, nie wiadomo jakiej jakości), nie ma potrzeby kupować Bóg wie jak drogich - to kabel symetryczny więc miliard warstw ekranowania nie robi na nim wrażenia, a złote wtyki prócz wagi podniosą znacznie cenę (inna sprawa, że gitarzysta już na tym wymiernie skorzysta). Raczej liczy się solidność wykonania i dobre parametry.
Jeszcze jedno - jeśli będziesz robił jakiś mix, odradzam robienie tego na słuchawkach. Może pojawić się potrzeba zakupu monitorów odsłuchowych bliskiego pola, które oferują maksymalnie neutralny dźwięk i będą w tym lepsze niż słuchawki - szczególnie w tym budżecie. Jakbyś nam napisał, jakie mają być parametry nagrań (jakie przeznaczenie, gdzie to będzie dystrybuowane, czy będzie wydawane na CD itd) - wtedy coś się podpowie więcej. Inaczej wygląda nagrywanie na wewnętrzne potrzeby (sam z żoną nagrywałem piosenki do przedszkola), a inaczej przygotowywanie materiału do jakiejś dystrybucji lub np. do filmów promocyjnych itd.