Witam mam nie wiem czy możliwy do rozwiązania kłopot z aktualnym oprogramowaniem kontrolera Korg nanokontrol2.Chodzi o niepodpisany cyfrowo sterownik i o brak wcześniejszych jego wersji zdatnych do naprawienia problemu.Osobiście jestem zdumiony że producent wprowadził znaczne poprawki uniemożliwiające poprawne funkcjonowanie na jeszcze dosyć świeżym systemie operacyjnym nie pozostawiając działających porzednich wersji.Może ktoś zna rozwiązanie bo spotkał się już z tym konfliktem?
Korg nanocontrol2 problem ze sterownikami win7
- Stygmatology
- Posty:2
- Rejestracja:poniedziałek 27 sty 2014, 00:00
Jestem jednym z 2 wokalistów 6 osobowego zespołu
Re: Korg nanocontrol2 problem ze sterownikami win7
Jaki konflikt?Jaki problem?
Świeży system? Ha ha ha
Wsparcie tego systemu zakończyło się dwa lata temu
Wsparcie rozszerzone zakończy się w 2020
Co na to Korg?
Napisałeś do nich?
Świeży system? Ha ha ha
Wsparcie tego systemu zakończyło się dwa lata temu
Wsparcie rozszerzone zakończy się w 2020
Co na to Korg?
Napisałeś do nich?
- Stygmatology
- Posty:2
- Rejestracja:poniedziałek 27 sty 2014, 00:00
Re: Korg nanocontrol2 problem ze sterownikami win7
...Jaki konflikt?Jaki problem?
Świeży system? Ha ha ha
Wsparcie tego systemu zakończyło się dwa lata temu
Wsparcie rozszerzone zakończy się w 2020
Co na to Korg?
Napisałeś do nich?...
Nie pisałem bo znalazłem gdzieś na forum że ktoś pisał i odpisali mu jakieś śmieci w zasadzie olewka ważne że hajs się zgadza
Świeży system? Ha ha ha
Wsparcie tego systemu zakończyło się dwa lata temu
Wsparcie rozszerzone zakończy się w 2020
Co na to Korg?
Napisałeś do nich?...
Nie pisałem bo znalazłem gdzieś na forum że ktoś pisał i odpisali mu jakieś śmieci w zasadzie olewka ważne że hajs się zgadza

Jestem jednym z 2 wokalistów 6 osobowego zespołu
Re: Korg nanocontrol2 problem ze sterownikami win7
Co na to Korg?
Napisałeś do nich?...
Nie pisałem bo znalazłem gdzieś na forum że ktoś pisał i odpisali mu jakieś śmieci w zasadzie olewka ważne że hajs się zgadza
...
Zgadzam się z kolegą. Korg ma totalny zlew na użytkowników. Generalnie prowadzi wsparcie przez dystrybutorów (w Polsce jest to Megamusic), czyli zrzucił na nich całą odpowiedzialność. Mój przypadek wyglądał następująco:
Kilka lat temu kupiłem Korg Legacy Collection, do którego to zestawu był dołączony eLicensor. Oczywiście Korg wspaniałomyślnie stwierdził, że teraz to się autoryzuje produkty softwareowe w programowej wersji eLicensora i w związku z tym sprzętowy klucz nie jest już do niczego potrzebny.
Było fajnie, ale do czasu
... zainstalowałem wirtualki na drugim komputerze myśląc, że bez problemu uruchomię je na kluczach, które wcześniej dostałem. Nic z tych rzeczy
... musiałem wygenerować nowe klucze i ponownie autoryzować produkty... no ale oczywiście wtedy nie mogłem uruchomić aplikacji na pierwszym komputerze
. Stwierdziłem, że wobec tego przeniosę autoryzację na klucz sprzętowy i będzie pozamiatane, czyli tam gdzie wetknięty klucz, tam używam instrumenty. Problem w tym, że nie dało się przenieść licencji na klucz sprzętowy
Niewiele myśląc wszedłem na stronę Korga, żeby zadać pytanie czy mogę i jak mogę to zrobić. Oczywiście w zakładce support znalazłem informację, że wszelakie wsparcie w Polsce prowadzi właśnie Megamusic. Szybciutko napisałem maila do naszego, krajowego, swojskiego dystrybutora i po dość długim oczekiwaniu i ponaglaniu dostałem odpowiedź, że pytanie zostało wysłane do Korga i czekają na odpowiedź. Wysłałem jeszcze ze 2 maile (ostatni po 2 miesiącach od pierwszego), ale jak kamień w wodę... 0 odpowiedzi
. W związku z tym napisałem maile do Korga w UK i US, no ale Ci w ogóle nie odpowiedzieli, a ja doczytałem się, że wsparcia udzielają tylko na terenie własnych krajów. Działo się to 2 lata temu... tak mniej więcej działa wsparcie firmy Korg, a zwłaszcza ich dystrybutora w Polsce... a ja dalej muszę generować nowe klucze, jeżeli chcę ich produktów używać na innym sprzęcie 
Napisałeś do nich?...
Nie pisałem bo znalazłem gdzieś na forum że ktoś pisał i odpisali mu jakieś śmieci w zasadzie olewka ważne że hajs się zgadza

Zgadzam się z kolegą. Korg ma totalny zlew na użytkowników. Generalnie prowadzi wsparcie przez dystrybutorów (w Polsce jest to Megamusic), czyli zrzucił na nich całą odpowiedzialność. Mój przypadek wyglądał następująco:
Kilka lat temu kupiłem Korg Legacy Collection, do którego to zestawu był dołączony eLicensor. Oczywiście Korg wspaniałomyślnie stwierdził, że teraz to się autoryzuje produkty softwareowe w programowej wersji eLicensora i w związku z tym sprzętowy klucz nie jest już do niczego potrzebny.
Było fajnie, ale do czasu




Niewiele myśląc wszedłem na stronę Korga, żeby zadać pytanie czy mogę i jak mogę to zrobić. Oczywiście w zakładce support znalazłem informację, że wszelakie wsparcie w Polsce prowadzi właśnie Megamusic. Szybciutko napisałem maila do naszego, krajowego, swojskiego dystrybutora i po dość długim oczekiwaniu i ponaglaniu dostałem odpowiedź, że pytanie zostało wysłane do Korga i czekają na odpowiedź. Wysłałem jeszcze ze 2 maile (ostatni po 2 miesiącach od pierwszego), ale jak kamień w wodę... 0 odpowiedzi


Re: Korg nanocontrol2 problem ze sterownikami win7
I tak jeszcze ma marginesie tematu... z mojego doświadczenia wynika, że im mniejsza firma, tym wsparcie jest lepsze... a najlepsze miały te 1-2 osobowe Nie miałem większych problemów ze wsparciem od Waldorfa, DSI, Monstrummedia (edytory VST do Waldorfa), XILS LAB. Jakoś tam działało wsparcie Steinberga i Arturii (aczkolwiek nie rozwiązali mojego problemu ze skalowaniem instrumentu, ale się starali)... ale np. Studiologic w zasadzie zlew...coś tam odpowiedzieli, ale już na bardziej dociekliwe pytania to niekoniecznie

Re: Korg nanocontrol2 problem ze sterownikami win7
PWA zgadzam się w 100%
ale dalej nic nie wiadomo jaki problem ma kolega prócz tego ze ma problem
no bez jaj
ale dalej nic nie wiadomo jaki problem ma kolega prócz tego ze ma problem

no bez jaj
Re: Korg nanocontrol2 problem ze sterownikami win7
ale dalej nic nie wiadomo jaki problem ma kolega prócz tego ze ma problem
no bez jaj...
Znalazłem coś takiego, ale nie wiem czy toto się nada
http://i.korg.com/SupportPage.aspx?productid=596
Zawsze pozostaje opcja podciągnięcia OSa

no bez jaj...
Znalazłem coś takiego, ale nie wiem czy toto się nada

http://i.korg.com/SupportPage.aspx?productid=596
Zawsze pozostaje opcja podciągnięcia OSa
