Nie rozumiem. Możesz jaśniej?
Gdybym już miał się ładować w sub do A7X, to wybrałbym coś większego niż sub8, co zejdzie na prawdę bardzo nisko.
ps. o SPL jaki ten sub jest w stanie wygenerować się nie martwię, tylko o zejście.
Nie rozumiem. Możesz jaśniej?
Gdybym już miał się ładować w sub do A7X, to wybrałbym coś większego niż sub8, co zejdzie na prawdę bardzo nisko.
ps. o SPL jaki ten sub jest w stanie wygenerować się nie martwię, tylko o zejście.
gdzie się nie spotkam z firmą APS to miksy w tej że własnie muzie sa pozbyte mięcha, zas jak sie słucha miksów z Adamów wszystko jest jak trzeba.
Zeby dyskusja miala sens, musimy ustalic, co autor ma na mysli w powyzszej wypowiedzi
......gdzie się nie spotkam z firmą APS to miksy w tej że własnie muzie sa pozbyte mięcha, zas jak sie słucha miksów z Adamów wszystko jest jak trzeba.
Zeby dyskusja miala sens, musimy ustalic, co autor ma na mysli w powyzszej wypowiedzi ...
Że miksy są:
- płaskie?
- jałowe?
- bez energii?
- wąskie?
Tak, to zrozumiałe. Pytanie moje miało na celu wyjaśnienie, co to znaczy "miksy są". Widzę dwie możliwości - "jakiś" utwór odsłuchiwany n atych i tamtych monitorach brzmi tak i tak, albo miks zrobiony na APS brzmi tak, a mik zrobiony na A7 brzmi tak - ale wtedy znowu - kto to robił, na czym teraz odsłuchujemy?