Witam.Chciałem opisać pewną sytuacje lub też doświadczenie jakie mam od połowy grudnia z tym sklepem.Zamówiłem tam parę mikrofonów Coles 4038.W momencie zamawiania towar był dostępny od ręki.Zdarzenie miało miejsce koło 10 grudnia.Mikrofony od reki zostały zapłacone, wywczas dowiedziałem sie ze trzeba poczekac chwile i mikrofony będa po świetach, przed nowym rokiem.Po nowym roku napisałem maila, odpisali mi zę mikrofony beda na poczatku marca ale na stronie widniała data 22 stycznia.Wieć napisałem maila i potwierdzono date poczatek marca.Ale na stronie po aktualizacji widniała data 4 luty, potem zaś ze produkt wyprzedany ale czas realizacji 2-5 dni.Dziś natomiast pojawiła sie data poczatek kwietnia.Napisałem do producenta a producent odpisał mi ze z niewiadomo jakich przyczyn thomann nie zaopatruje sie u nich, a u nich te mikrofony są.Mógłbym próbować zwrotu pieniedzy ale zakup był realizowany w ramach jakiegos tam projektu i faktura z grudnia posżła juz do rolziczenia wiec nie za bardzo mam jak sie starac o zwrot pieniedzy.Thomann ma w dupie i juz nawet nie odpisuje na moje maile.Zapłaciłem , mam fakture- nie mam towaru.Żenada.Koledze ostatnio przyszła porozbijana gitara , również z thoamanna wiec coś złego dzieje sie ze sklepem.Jak widze sytuacja sie odmienia bo coraz lepiej sie sprawuja sklepy polskie.Jestemy zadowoleni ze współpracy z konsbudem np czy tez audiotechem.Cenowo również polskie sklepy wypadają coraz lepiej, nie wszystkie ale jest kilka z którymi naprawde miło sie wspołpracuje.
[addsig]