...
No cóż.
Mija drugi dzień bezowocnej korespondencji z NI.
Piszą mi że wysłali maila z downloadem, ale takiego nie wysłali.
Podają link do dalszego kontaktu w sprawie ale BEZ okienek do wpisania
imienia i nazwiska mimo iż te pola są zaznaczone jako obowiązkowe w opisie.
Więc nie da się dokończyć wysyłania formularza z linka.
Więc trzeba się wrócić do formularza ogólnego.....
Oczywiście maile od nich z odpowiedziami dochodzą błyskawicznie.
Największa kupa jaką spotkałem.
Z pewnością będę omijał szerokim łukiem NI i ich syfiaty Customer Support....
A jakiej przeglądarki internetowej używa kolega wypełniając arkusz na stronie i czy ma ona konieczne aktywne rozszerzenia, poziomy zabezpieczeń itp. ? Jak to jest że nikt (łącznie ze mną) poza kolegą nie ma tego typu problemów określanych finalnie mianem "kupy" ? Próbował kolega użyć innego komputera ? Czy kolega w ogóle założył to konto na stronie NI czy nie ? Od 6 lat mam doczynienia z supportem NI i (za wyjatkiem pierwszej wersji oprogramowania do automatycznej obsługi licencji sprzed 2-3 lat) nigdy nie było z nimi problemu.
...
Nie wiadomo czy "nikt" nie miał problemów, po prostu nikt tu akurat o nich może nie pisał. To żaden argument.
Co do przeglądarki to działa absolutnie poprawnie,
wchodząc w jeden link okna są nieaktywne, po prostu ich nie ma,
podczas kiedy pozostałe dotyczące bardziej wrażliwych danych są.
Tymczasem w podobnym formularzu na ich stronie wszystkie są aktywne. Ewidentny bug.
Przeglądarka? IE 8, jedyna która mnie nigdy nie zawiodła.
Komunikacja z NI jako taka działa bo automatyczne odpowiedzi z systemu dochodzą w 5 minut jak i formalne odpowiedzi z serwisu.
Tylko produktu niet. Ani linku, nic.
Nie dostałem też pdf z invoicem, podczas kiedy odpowiedzieli za pierwszym razem na query WYSŁALI mi tego pdfa.
Więc mają ewidentny problem.