Uwaga na Thomann w Niemczech!

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Szofer
Posty:140
Rejestracja:poniedziałek 30 mar 2009, 00:00
Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: Szofer » środa 03 cze 2009, 20:53

...Jeszcze dodam .
Kupowałem ostatnio przetwornik RME w Thomanie i dostalem wszystko na czas, bez opoznien z papierami wszystko SUPER.
Wiec chyba mieli pechaz tym monitorem:) ...
**********************
HEJ

Ja tez kupowalem w thomannie ostatnio i wszystko ok odeslalem jedna rzecz bo byla nie dokonca sprawna, ladnie przeprosili przyslali kuriera odebral paczke dzis i teraz czekam na wymiane sprzetu i nie musze wykladac z wlasnej kielni za przesylke a to jest bardzo wazne przy ciezkich paczkach bo troszke kosztuja i wlasnie to mnie zaskoczylo. poprostu dobry servis

HEJ
Mesa Boogie Traxis, Marshall JMP-1, ADA MP-1, POD X3, Digitech 2120, Rocktron Voodu Value, TC Electronic G-Major, DBX 166A, Rocktron Intellifex, Mesa Bogie 2:90, KRK VXT6, FocusriteSaffire, Ibanez, Framus, Cubase, VST,BeyerDynamic DT150,Behringer FCB-1010

Awatar użytkownika
christophe-r
Posty:1
Rejestracja:piątek 18 wrz 2009, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: christophe-r » sobota 19 wrz 2009, 01:28

...Jeszcze dodam .
Kupowałem ostatnio przetwornik RME w Thomanie i dostalem wszystko na czas, bez opoznien z papierami wszystko SUPER.
Wiec chyba mieli pechaz tym monitorem:) ...
**********************
HEJ

Ja tez kupowalem w thomannie ostatnio i wszystko ok odeslalem jedna rzecz bo byla nie dokonca sprawna, ladnie przeprosili przyslali kuriera odebral paczke dzis i teraz czekam na wymiane sprzetu i nie musze wykladac z wlasnej kielni za przesylke a to jest bardzo wazne przy ciezkich paczkach bo troszke kosztuja i wlasnie to mnie zaskoczylo. poprostu dobry servis

HEJ
**********************
To jakie ja miałem jaja ze serwisem YAMAHY. Kupiłem monitory HS80M i po kilku dniach okazało się że z jednym coś jest nie tak a więc oddałem go na gwarancje czekałem 1,5 miesiąca za naprawą ponieważ serwisant mówił że długo trzeba czekać za sprowadzeniem części z zagranicy. W końcu po kilku moich telefonach doczekałem się potwierdzenia że mogę odebrać monitor. Odbieram przyjeżdżam do domu włączam go i okazuje się że nie został naprawiony. Oddałem go jeszcze raz ale tym razem dostałem monitor zastępczy ponieważ już nie rozmawiałem z tym pseudo serwisantem tylko z szefem. Historia zakończyła się w ten sposób że po kolejnych 3 tyg. czekania za niby drugą naprawą zadzwoniłem do nich i powiedzieli że jak chce to mogę sobie zatrzymać ten monitor zastępczy lub odebrać ten z reklamacji. Nie chcąc znów ryzykować i jechać do nich 4 raz zostawiłem sobie ten zastępczy. Ogólnie nie spodziewałem się takich scen po serwisie Yamahy. A i jeszcze jedno dzwoniłem do centrali Yamahy w Warszawie i tam koleś powiedział mi że powinienem z miejsca mieć wymieniony ten monitor na nowy a jak już by miał być naprawiany to maks. 14 dni powinno to trwać.Szkoda tylko że zadzwoniłem do niego dopiero wtedy jak go oddałem drugi raz. I tak po 2 miesiącach i jednym tygodniu zakończyła się moja przygoda z Music Store w Poznaniu...

j.bravo
Posty:386
Rejestracja:środa 01 wrz 2004, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: j.bravo » sobota 19 wrz 2009, 02:33

Wg. moich doświadczeń, żeby w sytuacji spornej z anonimowego petenta stać się klientem klasy VIP, należy robić tak:


1. Jeśli czas nie nagli - wysłać pismo poleconym za potwierdzeniem odbioru. Suche, podparte odpowiednimi paragrafami, "bez wycieczek emocjonalnych", z dopiskiem pod podpisem: "Do wiadmości...." i tu odpowiednia instytucja - może to być Policja, Prokuratura, Urząd Ochrony Konsumenta itp. Pomoc prawna by się przydała, bo nie każdy ma doświadczenie w paragrafach, ale mówię Wam - dobrze zredagowane pismo działa to jak różdżka Harrego Pottera


2. Jeśli nie ma czasu to (wiadomo) zostaje telefon, wtedy pytać się DWA RAZY o imię i nazwisko pracownika, czyli robić wrażenie, by bez błędów i sumiennie zapisać jego godność - zapamięta Twoją sprawę na 99%. Chyba, że masz do czynienia z narkomanem zatrudnionym na okresie próbnym


3. Mail - CC (czy po polsku: DW) czyni cuda, jeśli mamy maila do dyrektora, prezesa czy kogokolwiek bardziej utożsamiającego się z daną firmą to jesteśmy w niebie. A wygooglować można wiele Ogólny mail firmowy typu: info(at)firma.com do CC też warto dorzucić.


P.S. Ja na thomann.de nie narzekam, kupowałem tam dwa razy i za każdym razem było wszystko w porządku.


 

Jestem przystojny i młody

maciejrz1
Posty:12
Rejestracja:niedziela 05 kwie 2009, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: maciejrz1 » czwartek 01 paź 2009, 20:21

Spokojnie bez nerwow Thoman jak powiedzial kolega to ogromna firma.
Samych lini telefonicznych mają ok 90 .
Tam jest zamieszanie jak w Ulu dlatego cos im sie wymkneło.
Dziwne ze tak długa załatwiają tak prostą sprawę.
Ja osobiscie tez tam kupuje od czasu do czasu
i wszystko jest ok nawet mozna sie potargowac.
Ale jednak wiekszosc kupuje w polsce i wszystkim polecam nasz kraj.
Bo tutaj jest najpewniej i najlepiej ...
 



**********************


 


Jeśli chodzi o targowanie się...nie wiesz jak ma się to odnośnie nowych klientów? Udało się komuś np. stargować z 550 na 500 Euro? Jeśli chodzi o formę zapłaty- chyba nie ma problemów z wpłatą na konto (wpłata Euro-które już mam- w placówce PKO na konto wskazane przez Thomann) ?

Producent amator. Ableton Live 7, Albino3, Wizooverb, Classic fx pack, kilka wtyczek Waves.

hanuman
Posty:78
Rejestracja:wtorek 21 paź 2003, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: hanuman » sobota 03 paź 2009, 06:42

...
Spokojnie bez nerwow Thoman jak powiedzial kolega to ogromna firma.
Samych lini telefonicznych mają ok 90 .
Tam jest zamieszanie jak w Ulu dlatego cos im sie wymkneło.
Dziwne ze tak długa załatwiają tak prostą sprawę.
Ja osobiscie tez tam kupuje od czasu do czasu
i wszystko jest ok nawet mozna sie potargowac.
Ale jednak wiekszosc kupuje w polsce i wszystkim polecam nasz kraj.
Bo tutaj jest najpewniej i najlepiej ...
 


**********************

 

Jeśli chodzi o targowanie się...nie wiesz jak ma się to odnośnie nowych klientów? Udało się komuś np. stargować z 550 na 500 Euro? Jeśli chodzi o formę zapłaty- chyba nie ma problemów z wpłatą na konto (wpłata Euro-które już mam- w placówce PKO na konto wskazane przez Thomann) ?
...
 


 


Czy ktoś kto ma doswiadczenie z Thomannem mogłby mi podpowiedzieć w którym miejscu w formularzu zamówienia/panelu klienta  wpisuje się NIP do faktury, czy też zostane poproszony o te dane dopiero przy wystawianiu faktury/wsyyłce zamowienia? Kupuję w Thomann pierwszy raz, będę bardzo wdzięczny za pomoc.


Awatar użytkownika
MaciejB
Posty:132
Rejestracja:sobota 24 sty 2009, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: MaciejB » sobota 03 paź 2009, 15:48

ja poprostu pisze maila do pewnego goscia z tamtad (pa@thomann.de) po angielsku ze chce zamowic to i to, podaje dane firmy (nip EU), dane do wysylki, za chwile dostaje proforme, place, wysylam potwierdzenie i wysylaja sprzet jeszcze w tym samym dniu

Muzyk, realizator dźwięku, VJ

hanuman
Posty:78
Rejestracja:wtorek 21 paź 2003, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: hanuman » środa 14 paź 2009, 10:52

...
ja poprostu pisze maila do pewnego goscia z tamtad (pa@thomann.de) po angielsku ze chce zamowic to i to, podaje dane firmy (nip EU), dane do wysylki, za chwile dostaje proforme, place, wysylam potwierdzenie i wysylaja sprzet jeszcze w tym samym dniu
...
 


 


Dzięki. Jakoś mi się udało. Obsługa mailowa błyskawiczna (za każdym razem czekałem na odpowiedź najwyżej pół godziny). W zakładce zamówienia bardzo fajny bajer pozwalajacy śledzić losy paczki od progów magazynu po nasze drzwi. Jestem bardzo zadowolony z zakupów i polecam ten sklep.


OpenMusicStudio
Posty:23
Rejestracja:piątek 02 paź 2009, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: OpenMusicStudio » poniedziałek 26 paź 2009, 23:05

Witam.ja jednak miałem i nadal mam problem z thomannem.Zamówiłem u nich Motu 896mk3.motu jest.ale faktura jest błednie wystawiona.Juz 2,5 tygodnia się z nimi szarpę.Odpisuje mi co chwile ktoś inny.nie mam bezpośredniego maila do pana Kai.Kończy się miesiąc i trzeba sprzęt zaksięgować a oni na to leją.Nie zależy im na czasie.Błąd dotyczył imienia właściciela firmy i przekręcili exprot-import na import/export.Niby drobiazg ale w papierach tak nie może być.Nip UE jest oki.teraz -po 2 tygodniach - naipsali że mienią fakturę, ale nadal tego nie zrobili.poprzedni mi wciskali,że korekty nie są możliwe- co za ściema.pomijam również to ,że w tym samym czasie zamawiałem Behringera ha 4700 - słuchawkowy wzmak- miał być po 2-6 dni na stanie.Dostałem info pare dni temu,że będzi NA STANIE po 30 .10 .2009.Zamówienie złożyłem 1.10.2009.Chyba kpina nie?Dodam że zakup w Music-Town kostowałnby mnie około 20  eu więcej.lecz nie mieli na początku października Motu.w połowie już mieli i załatwil bym wszystko po polsku przez tel... a tu nadal muszę się szarpać.Dla mnie to niepoważne zagranie z ich strony.


Nie tłumaczy ich"duża ilość maili i zleceń" - powinien prowadzić sprawę tek, kto jest sprzedawcą-tak jak informują w zakładce customera.a tu tyłek.samowolka.Podejrewam że zaden z nich do końca nie przeledził chistorii mailingu, która była stale załączana.....


[addsig]
Motu896 mk3,IGS AUDIO DT2,2-1176,Stype bus compressor,OSX
www.OpenMusicStudio.pl zapraszam!

Awatar użytkownika
gft.
Posty:33
Rejestracja:sobota 23 maja 2009, 00:00

Re: Uwaga na Thomann w Niemczech!

Post autor: gft. » środa 18 lis 2009, 11:26

...
Witam.ja jednak miałem i nadal mam problem z thomannem.Zamówiłem u nich Motu 896mk3.motu jest.ale faktura jest błednie wystawiona.Juz 2,5 tygodnia się z nimi szarpę.Odpisuje mi co chwile ktoś inny.nie mam bezpośredniego maila do pana Kai.Kończy się miesiąc i trzeba sprzęt zaksięgować a oni na to leją.Nie zależy im na czasie.Błąd dotyczył imienia właściciela firmy i przekręcili exprot-import na import/export.Niby drobiazg ale w papierach tak nie może być.Nip UE jest oki.teraz -po 2 tygodniach - naipsali że mienią fakturę, ale nadal tego nie zrobili.poprzedni mi wciskali,że korekty nie są możliwe- co za ściema.pomijam również to ,że w tym samym czasie zamawiałem Behringera ha 4700 - słuchawkowy wzmak- miał być po 2-6 dni na stanie.Dostałem info pare dni temu,że będzi NA STANIE po 30 .10 .2009.Zamówienie złożyłem 1.10.2009.Chyba kpina nie?Dodam że zakup w Music-Town kostowałnby mnie około 20  eu więcej.lecz nie mieli na początku października Motu.w połowie już mieli i załatwil bym wszystko po polsku przez tel... a tu nadal muszę się szarpać.Dla mnie to niepoważne zagranie z ich strony.

Nie tłumaczy ich"duża ilość maili i zleceń" - powinien prowadzić sprawę tek, kto jest sprzedawcą-tak jak informują w zakładce customera.a tu tyłek.samowolka.Podejrewam że zaden z nich do końca nie przeledził chistorii mailingu, która była stale załączana..... ...
 


 


Gdybym dostał takiego maila ja Twój post, też bym nie potraktował Cię poważnie :P (żarcik)


ODPOWIEDZ