M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
mzmartin
Posty:3
Rejestracja:wtorek 07 lis 2006, 00:00
M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: mzmartin » wtorek 07 lis 2006, 17:43

Witam, zakupiłem kilka dni temu karte M-Audio Delta 1010 LT. Konfiguracja komputera w ktorym została zainstalowana to:
Płyta: Gigabyte 7N400Pro2
Procesor: AMD Athlon 3000+ (2100MHz)
RAM: 1024MB (Dual 2xTwinMOS 512MB CLK 2,5)
Grafika: Gainward GeForce6600
Windows 2000 Proff.
CubaseSX 2.2.0.35

Problem: Podczas odłuchu nagranej próbki 24bit 44,1 kHz od czasu do czasu coś przerywa. Jednak gdy nagrywam 24bit 96kHz, po odłuchaniu słychać nagrywany dźwięk, tylko dodatkowo cały czas towarzyszą mu trzaski, co całkowicie uniemożliwia obróbkę dźwięku. Dzisiaj zaniosłem kartę do sklepu w celu sprawdzenia. Jesli okaze się że karta jest sprawna, na czym polega problem ?

Awatar użytkownika
PiotrK
Posty:1517
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: PiotrK » wtorek 07 lis 2006, 18:41

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 00:41 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]

Awatar użytkownika
Hubba
Posty:585
Rejestracja:wtorek 28 sty 2003, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: Hubba » wtorek 07 lis 2006, 19:27

Jesli okaze się że karta jest sprawna, na czym polega problem ?...
**********************
Delta 1010 a w szczegolnosci LT nie lubi trybu ACPI i stanowczo system musi pracowac w standard PC. Po prostu sprawdz to. W drugiej kolejnosci sprawdz czy nie ma zadnych konfliktow przerwan tudziez karta nie dzieli konkretnego przerwania z innym urzadzeniem. Najlepiej konkretnemu slotowi PCI (w ktorym siedzi Delta) przypisac nie uzywane przez inne urzadzenie przerwanie.

Hubi

mzmartin
Posty:3
Rejestracja:wtorek 07 lis 2006, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: mzmartin » wtorek 07 lis 2006, 20:04

...Jesli okaze się że karta jest sprawna, na czym polega problem ?...
**********************
Delta 1010 a w szczegolnosci LT nie lubi trybu ACPI i stanowczo system musi pracowac w standard PC. Po prostu sprawdz to. W drugiej kolejnosci sprawdz czy nie ma zadnych konfliktow przerwan tudziez karta nie dzieli konkretnego przerwania z innym urzadzeniem. Najlepiej konkretnemu slotowi PCI (w ktorym siedzi Delta) przypisac nie uzywane przez inne urzadzenie przerwanie.

Hubi
...
**********************
Może to głupie pytanie ale gdzie sprawdzić w jakim trybie pracuje system ?

Awatar użytkownika
PiotrK
Posty:1517
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: PiotrK » wtorek 07 lis 2006, 20:28

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 00:41 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]

pawelq
Posty:347
Rejestracja:piątek 19 sie 2005, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: pawelq » środa 08 lis 2006, 03:04

...[...] Może to głupie pytanie ale gdzie sprawdzić w jakim trybie pracuje system ? ...
**********************

W Menedżerze urządzeń, rozwijając gałąź komputer.
...
**********************

A jak się to kontroluje/zmienia?

Awatar użytkownika
PiotrK
Posty:1517
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: PiotrK » środa 08 lis 2006, 04:06

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 00:42 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]

pawelq
Posty:347
Rejestracja:piątek 19 sie 2005, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: pawelq » środa 08 lis 2006, 12:02


Switching from ACPI mode to Standard PC Mode (Win2000/XP)

I bardzo ważna lektura w temacie:

Pops and clicks / IRQ troubleshooting, Windows XP...
**********************


Masa ciekawych informacji. dziekuję.

mzmartin
Posty:3
Rejestracja:wtorek 07 lis 2006, 00:00

Re: M-Audio Delta 1010 LT - trzaski

Post autor: mzmartin » sobota 18 lis 2006, 11:23

Bardzo dziękuje wszystkim za informację. Niebawem zabieram sie do rozwikłania problemu. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ